پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق ۷ درگاه شرکت مخابرات

مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات: در حال حاضر، پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق درگاه‌های موجود شرکت مخابرات ایران به صورت مطلوب امکان پذیر است.

پرداخت غیرحضوری قبوض

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام گفت: با توجه به اهمیت سرویس‌های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه‌ها در این ایام، شرکت مخابرات ایران کوشیده تا شرایط ارایه خدمات غیر حضوری را برای مشتریان خود به بهترین نحو فراهم کند.

وی ادامه داد: تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس‌های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

مهندس بیدخام به درگاه‌های شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و گفت: سامانه‌های ۲۰۲۰، ۲۰۰۰، ۲۰۱۰، USSD، کد دستوری *۲۰۲۰#، پرتال شرکت مخابرات ایران، سامانه «مخابرات من» و اپ‌های موبایلی همگی آمادگی ارایه خدمات غیرحضوری به مشتریان این شرکت را دارند.

وی افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، از طریق سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در تشریح روش استفاده از ((مخابرات من)) خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می‌توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره‌های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ”مشاهده ریزهزینه‌های قبض“، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

وی تاکید کرد: مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسرکشور همچنین، می‌توانند صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق وب سایت شرکت، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند. مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می‌توانند نشانی /www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و در ادامه، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد شهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند.

رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، ثبت و حذف اطلاعات مندرج در سامانه ۱۱۸، خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام به ۱۱۸)، غیر فعال کردن خدمات ویژه از دیگر قابلیت‌های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *