پروازهای تبریز به آنکارا برقرار می‌شود!

به گزارش خریدشارژ به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، رامین آذری اعلام نمود: پروازهای تبریز به آنکارا توسط شرکت هواپیمایی ترکیش انجام می‌شود و طبق برنامه اعلام‌شده روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵:۰۵ وارد فرودگاه تبریز شده و ساعت ۱۶ تبریز را به مقصد آنکارا ترک می‌کند.

وی با اشاره به پروازهای مسیر استانبول، ازمیر و ایروان از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، اعلام کرد: با برقراری پرواز تبریز – آنکارا، تعداد مسیرهای بین‌المللی فرودگاه تبریز به چهار مسیر افزایش می‌یابد. آذری، خاطرنشان کرد: مسیر تبریز – استانبول در نیمه نخست سالجاری عنوان پرترددترین مسیر بین‌المللی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را به خود اختصاص داده است.

پروازهای تبریز به آنکارا

وضعیت پروازهای تبریز به آنکارا

 فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در شمال غرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با مأموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین‌المللی به‌منظور حمل‌ونقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و به‌صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع‌شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین‌المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین‌المللی به‌خصوص پروازهای عبوری بین‌المللی (over fly) بیشتر از مبدأ و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به‌صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می‌شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *