چگونه اینترنتی نوبت اهدای خون بگیریم؟

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: داوطلبانی که قصد اهدای خون دارند به‌منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز اهدای خون و همچنین اتلاف وقت، با گرفتن نوبت اینترنتی در زمان و مرکز موردنظر خود اقدام به اهدای خون کنند.

نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون

بشیر حاجی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین سرما و اینکه مردم در این روزها کمتر از خانه خارج می‌شوند، با کاهش میزان اهداکنندگان خون مواجه بودیم اما به دلیل استقبال خوب مردم این کاهش جبران شد و اکنون میزان ذخایر خون خوب است.

وی تأکید کرد: در مراکز اهدای خون همه پروتکل‌های بهداشتی با حفظ فواصل اجتماعی و همچنین تکریم ارباب‌رجوع در این مراکز رعایت می‌شود و به‌منظور اینکه اهداکنندگان کمتر معطل خواهند شد، و از طریق سامانه nobatdehi.ibto.ir می‌توانند وقت بگیرند و سپس به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

برای گرفتن وقت اهدا به‌صورت اینترنتی ابتدا به سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.ibto.ir وارد شوید. سپس بر روی کادر قرمزرنگ با عنوان رزرو نوبت اهدا کلیک کنید.

در صفحه باز شده استان و شهر و مرکز انتقال خون مدنظرتان و جنسیت را وارد کرده و سپس بر روس مشاهده تاریخ‌های قابل رزرو کلیک کنید.

چگونه اینترنتی نوبت اهدای خون بگیریم؟ 1

در صفحه جدید روز و ساعت مد نظرتان را مشخص کرده و در نهایت با وارد کردن مشخصات خود بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

چگونه اینترنتی نوبت اهدای خون بگیریم؟ 2



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *