همه چیز درباره کارت ویزیت ایرانسل

ایرانسل از اپراتورهای بزرگ در کشور بوده و به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران شناخته می‌شود. یکی از سرویس‌های ویژه ایرانسل کارت ویزیت ایرانسل است که با استفاده از این سرویس می‌توانید با متن و محتوا موردعلاقه خود و به انتخاب خود به استقبال تماس‌گیرندگانتان بروید. ایرانسل همیشه در تلاش بوده تا برای مشترکین و کاربران خود بسته‌ها و خدمات ویژه‌ای را ارائه کند. مشترکین این اپراتور، با استفاده از این سرویس می‌توانند، زمانی که تماسی را برقرار می‌کنید پیام دل خواه خود را به آن‌ها نشان دهید.

مقدمه

ایرانسل با عرضه سرویس کارت ویزیت، امکان نمایش پیام متنی موردنظر در زمان برقراری تماس خروجی روی صفحه‌نمایش گوشی تلفن همراه مشترک مقصد را فراهم کرد. با استفاده از این سرویس، همه مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند پیام دلخواه خود را برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیت و یا معرفی خود هنگام تماس روی صفحه‌نمایش گوشی مخاطب مقصد تنظیم کنند.

عملکرد کارت ویزیت ایرانسل به‌نوعی برعکس سرویس «پیام پیشواز» است که پیش‌ازاین توسط ایرانسل به بازار ارتباطات ایران عرضه‌شده بود. در سرویس پیام پیشواز، مشترک با متن موردعلاقه خود به استقبال تماس‌های ورودی می‌رفت و تماس‌گیرندگان پیام پیشواز را روی صفحه‌نمایش خود می‌دیدند؛ اما در سرویس کارت ویزیت،‌ متن انتخابی‌ مشترک در زمان تماس وی با دیگر مشترکین ایرانسل، به‌صورت یک پیام فلش بر روی گوشی آن‌ها نمایش داده می‌شود. به گفته ایرانسل، از این سرویس می‌توان به‌عنوان روش جدید برای تبلیغات انبوه شرکتی نیز استفاده کرد.

کارت ویزیت ایرانسل چیست؟

با استفاده از این سرویس می‌توانید در زمان برقراری تماس با دیگران پیام دلخواهتان را به آن‌ها نشان دهید. به‌این‌ترتیب مخاطبان شما هنگام دریافت تماس از سوی شما، متن انتخابی‌تان را به‌صورت یک پیام فلش روی گوشی‌شان می‌بینند. هزینه استفاده ماهانه از این سرویس تنها ۶۰۰ تومان است. سرویس کارت ویزیت ایرانسل می‌تواند برای تبلیغات انبوه شرکتی نیز استفاده شود.

کارت ویزیت ایرانسل

فعال‌سازی سرویس کارت ویزیت

برای فعال‌سازی این سرویس، یکی از سه روش زیر را دنبال کنید:

۱. پیامک کردن عدد ۱ به ۹۵۹۵

در این روش فقط هزینه عضویت در سرویس (۶۰۰ تومان) از حساب شما کسر خواهد شد و به‌صورت پیش‌فرض متن «شب و روز شما به خیر» به‌عنوان کارت ویزیت شما نمایش داده می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، در این روش فقط سرویس کارت ویزیت را فعال کرده‌اید و می‌توانید تا ۳۰ بار محتوای کارت ویزیت خود را به‌صورت رایگان تغییر دهید. برای تغییر متن کارت ویزیت کافی است متن موردنظر خود را بعد از علامت # به شماره ۹۵۹۵ ارسال کنید.

درصورتی‌که به فعال‌سازی بسته‌های از پیش تعریف‌شده کارت ویزیت (برای مثال بسته عاشقانه یا شعر) علاقه‌مندید، به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

۲. پیامک کردن کد دستوری مربوطه به ۹۵۹۵

با این روش هم عضو سرویس کارت ویزیت می‌شوید و هم بسته مربوطه برای شما فعال می‌شود. شماره‌های دستوری را می‌توانید در جدول پایین مشاهده کنید. برای مثال، با ارسال کد دستوری R11 به ۹۵۹۵، بسته شعر نو برای شما فعال می‌شود و مخاطبان شما محتوای این بسته را در کارت ویزیت شما دریافت خواهند کرد. برای مشاهده محتوای هر بسته، ابتدا Q و سپس کد دستوری بسته را تایپ کرده و به ۹۵۹۵ پیامک کنید. درصورتی‌که پیش‌ازاین با ارسال عدد ۱ به ۹۵۹۵ عضو سرویس کارت ویزیت شده باشید، ازاین‌پس با ارسال کد دستوری هر بسته هزینه بسته موردنظر نیز به‌صورت ماهانه از حساب شما کسر خواهد شد.

هزینه بسته: ۱۰۰ تومان

درصورتی‌که قبلاً عضو سرویس کارت ویزیت نشده‌اید، با ارسال کد دستوری می‌توانید هم‌زمان عضو سرویس شوید و بسته موردنظر نیز برای شما فعال خواهد شد.

هزینه سرویس + بسته: ۷۰۰ تومان

کارت ویزیت ایرانسل

۳. از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۹۵۹۵*

شماره‌گیری کد USSD یکی دیگر از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید سرویس کارت ویزیت و بسته موردنظر خود را به‌طور هم‌زمان فعال کنید.

هزینه عضویت: ۶۰۰ تومان

هزینه بسته دلخواه: ۱۰۰ تومان

در صورت تمایل به تغییر متن کارت ویزیت خود، با شماره‌گیری کد دستوری #۹۵۹۵* یا پیامک شماره دستور مربوطه به ۹۵۹۵ این تغییر امکان‌پذیر خواهد بود. البته برای تغییر متن فقط هزینه بسته (۱۰۰ تومان) از شما کسر خواهد شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *