آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

در این مطلب به آموزش انتقال وجه با همراه بانک ملت خواهیم پرداخت

آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفن‌های همراه هوشمند، بسیاری از خدمات نیز برای راحتی بیشتر مردم و جا نماندن از قافله کم کم به سمت استفاده از این بستر برای ارائه‌ی برخی از خدمات خود رفتند. فهرست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط بانک‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است و در حال حاضر بانک‌های تمام الکترونیک نیز پا به عرصه گذاشته‌اند.

اما یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین خدمات که به لطف استفاده از همراه بانک‌ها و اینترنت بانک‌ها به صورت غیرحضوری انجام‌ می‌شود، انتقال وجه یا کارت به کارت کردن است. در ادامه به آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت می‌پردازیم. پس در صورتی که شما نیز از همراه بانک ملت استفاده می‌کنید، با ما همراه باشید.

نحوه انتقال وجه با همراه بانک ملت

به منظور انتقال وجه با همراه بانک ملت باید پس از نصب و ورود به این برنامه مسیر زیر را دنبال کنید. (درصورتی که تاکنون از همراه بانک ملت استفاده نمی‌کردید، لازم است یکبار به بانک مراجعه کرده و اقدام به فعالسازی آن کنید)

پس از نصب و باز کردن اپلیکیشن همراه بانک ملت، با صفحه‌ای مانند تصویر زیر رو به رو می شوید که در آن با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که از بانک گرفته‌اید می‌توانید وارد پیشخوان این اپلیکیشن شوید.

آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

بعد از ورود به همراه بانک ملت، برای پیدا کردن دسترسی به منوهای اصلی این اپلیکیشن کافیست بر روی آیکون سه خط قرار گرفته در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

اولین گزینه‌ای که در منو قابل مشاهده است، گزینه‌ی انتقال وجه است. برای انتقال وجه با همراه بانک ملت باید این گزینه را انتخاب کنید.

در اینجا شش گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه مورد نظر خود برا انتقال وجه را انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل:

  • حواله بانک ملت: امکان انتقال وجه به صورت روزانه از تمامی حساب‌ها به حساب یا کارت ملت تا سقف یک میلیارد ریال
  • کارت به کارت: امکان انتقال وجه از ملت کارت متمرکز به تمامی کارت‌های عضو شتاب.
  • حواله بین بانکی پایا: امکان انتقال مستقیم وجه از یک حساب در یک بانک به یک یا چند حساب دیگر در سایر بانک‌ها یا انتقال وجه از یک یا چند حساب در بانک‌های مختلف به یک حساب در بانک مبدأ
  • حواله بین بانکی ساتنا: امکان انتقال وجوه بین بانکی مشتریان به حساب‌های سایر بانک‌ها
  • حواله منظم بانک ملت: امکان تعریف حواله منظم از حساب به حساب یا کارت ملت تا سقف یک میلیارد ریال به منظور پرداخت اقساط، حقوق کارکنان، سود سهام و…
  • حواله منظم پایا: امکان تعریف حواله منظم از یک حساب در یک بانک به یک یا چند حساب دیگر در سایر بانک‌ها برای پرداخت اقساط، حقوق کارکنان، سود سهام و…

همچنین با کلیک بر روی فلش قرمز رنگ در پایین صفحه نیز می‌توانید به طور مستقیم گزینه کارت به کارت را انتخاب کنید.

آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

در ادامه به آموزش نحوه‌ی انتقال وجه با همراه بانک ملت از طریق گزینه‌ی کارت به کارت خواهیم پرداخت که یکی از رایج‌ترین شیوه‌های انتقال وجه است.

پس از زدن گزینه کارت به کارت به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که در آن باید اطلاعات کارت مقصد و مبلغ مورد نظر برای کارت‌به کارت را وارد کنید. در صورتی که قبلا به شماره کارتی پول واریز کرده باشید، می‌توانید با زدن دکمه‌ی سه‌نقطه، از میان کارت‌های ذخیره شده کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که بخواهید می‌توانید به جای وارد کردن دستی شماره کارت، آن را به وسیله‌ی دوربین گوشی خود اسکن کنید. علاوه بر این در صورتی که بخواهید شناسه پرداخت خود را نیز می‌توانید در همین صفحه وارد کنید، هرچند وارد کردن شناسه پرداخت ضروری نیست.

آموزش تصویری انتقال وجه با همراه بانک ملت

در مرحله بعد در صفحه جدیدی که برای شما به نمایش گذاشته می‌شود اطلاعات کارت مبدا و مقصد به صورت دقیق قابل مشاهده است. در نتیجه شما باید در ابتدا این اطلاعات را بررسی کنید و در صورت صحیح بودن آن‌ها از طریق قسمت بالای صفحه رمز دوم پویا و CVV2 کارت ملت خود را وارد کرده و در نهایت با لمس دکمه قرار گرفته در انتهای صفحه فرآیند انتقال وجه با همراه بانک ملت را با موفقیت به اتمام برسانید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *