شانس برنده شدن آیفون ۱۳ را از دست ندهید!

به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت در خرید سیم‌کارت، مودم، شارژ و بسته اینترنت، یک امتیاز و یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی آیفون ۱۳ دریافت کنید.

شاتل موبایل چیست؟

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که با ارائه نخستین «سیم‌کارت هوشمند» کشور، تجربه‌ای نوین و متفاوتی از شبکه تلفن همراه برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود فراهم کرده است. سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل، به‌طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به‌صورت خودکار بهترین و باکیفیت‌ترین پوشش شبکه‌های 3G و 4G/LTE تلفن همراه را در هر منطقه انتخاب می‌کند.

به خودت آیفون ۱۳ هدیه بده!

چه شاتل موبایلی باشید و چه قصد خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل را داشته باشید، شاتل موبایل فرصتی فراهم کرده تا برای فعالیت‌های خود در شبکه شاتل موبایل به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت در خرید سیم‌کارت، مودم، شارژ و بسته اینترنت، یک امتیاز و یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی آیفون ۱۳ دریافت کنید.

آیفون ۱۳

روش‌های کسب امتیاز در جشنواره

  •  هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید شارژ = ۱ امتیاز
  •  هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید بسته = ۱ امتیاز
  •  هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید سیم‌کارت = ۱ امتیاز
  •  هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش بابت خرید مودم = ۱ امتیاز
  •  دعوت از دوستان برای خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت = ۱۰ امتیاز

تا کی فرصت داریم؟

تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ با کسب هر امتیاز، یک شانس در قرعه‌کشی خواهید داشت و با افزایش امتیازات خود شانس برنده شدن شما در قرعه‌کشی گوشی موبایل آیفون ۱۳ افزایش خواهد یافت. تعداد امتیازهای شما از طریق پیامک هر هفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به پشتیبانی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به‌صورت آنلاین با آن‌ها چت کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *