ایکو کارت چیست و برای چه کسانی مفید است؟

ایکو کارت خدمتی نوین از شرکت ایران‌خودرو است که برای مالکان وسایل نقلیه مفید محسوب می‌شود. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به بررسی این خدمت و مزایای آن می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

یکی از دغدغه‌های کسانی که خودرو شخصی دارند مربوط به خدمات پس از فروشی است که شرکت سازنده با توجه به محصولات خود مبادرت به انجام آن می‌کند. گروه صنعتی ایران‌خودرو برای بهبود و توسعه خدمات امدادی خود به مشتریان در حوزه پایگاه اطلاع‌رسانی، ناوگان امدادپلاس را به این مجموعه اضافه کرده است. همچنین در بحث خدمات بالینی این توانایی را در خود ایجاد کرده تا خودروهایی که نیاز به حمل به مرکزی برای تعمیر نداشته باشند در محل به آن‌ها خدمات داده شود.

ایکو کارت
ایکو کارت

ايكو كارت خودرو چیست؟

ایکو کارت، كارت الكترونيكی خودرو است كه با بهره‌برداری از فناوری‌های روز طراحی شده است. اين كارت يكی از مداركی است كه در زمان تحويل خودرو، همراه با ساير مدارك خودرو به مشتری ارائه می‌گردد و كليد دريافت هرگونه خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو ازجمله خدمات مختلف گارانتی، وارانتی، فراخوان، طرح‌های خاص و … است. با دارا بودن ایکو کارت مشتريان محترم می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) مستقر در محل نمایندگی‌ها از كليه خدمات در دوران گارانتی و وارانتی بهره‌مند گردند. نگهداری ایکو کارت تا پايان طول عمر خودرو الزامی است و در نقل و انتقالات خودرو، بايستی به خريدار جديد واگذار گردد.

رانندگان تاکسیرانی مشمول خدمات ویژه کارت اعتباری حمایتی بدون سود ایساکو می‌شوند

دبیر و عضو هیئت‌مدیره اتحادیه حمل‌ونقل بار کشور گفت: رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی ایساکو (ایکو کارت) مشمول دریافت خدمات و خرید تمامی قطعات خودرو با ۶ درصد تخفیف از تمامی فروشگاه‌های ایساکو در سراسر کشور هستند. حسین اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این راستا رانندگان ناوگان تاکسیرانی می‌توانند تسهیلات بدون بهره و کارمزد تا سقف ۳۰ الی ۳۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اضافه کرد: پرداخت اقساط این تسهیلات نیز به‌صورت ۶ ماهه پس از سه ماه تنفس تا قبل از اولین تراکنش است. عضو و دبیر هیئت‌مدیره اتحادیه حمل‌ونقل بار کشور عنوان کرد: اعتبار کارت‌های حمایتی ایساکو مشابه کارت‌های بانکی ۲ ساله است که پس از انقضا به‌صورت غیرحضوری نیز تمدید می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: رانندگان تاکسی متقاضی جهت دریافت کارت ایساکو می‌توانند با مراجعه به سایت ایساکو دریافت اولیه خود را ثبت نمایند و پس از مراحل اعتبارسنجی و ارسال لیست به ایساکو مراحل افتتاح حساب به‌صورت اینترنتی انجام خواهد شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *