برنامه احتمالی خاموشی‌های استان فارس به تفکیک اعلام شد – خرداد و تابستان ۱۴۰۰

برنامه احتمالی خاموشی‌های استان فارس جهت مدیریت اضطراری بار شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به تفکیک شهرستان برای خرداد و تابستان ۱۴۰۰ اعلام شد.

خاموشی‌های استان فارس

هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می‌باشد، با مراجعه به جدول خاموشی‌های استان فارس و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نماید.

نکات قابل توجه:
۱-   برنامه زمان‌بندی احتمالی بوده و حذف یا اعمال خاموشی‌ها متأثر از بار شبکه سراسری می‌باشد که مسئولین شهرستان و استانی در آن نقشی ندارند.

۲-   خاموشی‌ها حتی الامکان در موعد مقرر پایان می‌یابد. لذا خواهشمند است از تماس‌های غیر ضروری و مکرر با سامانه ۱۲۱ در طول مدت خاموشی خودداری نمایید تا سایر مشترکین بی‌برق که دچار خرابی داخلی شده‌اند بتوانند راحت‌تر با سامانه ارتباط برقرار نمایند.

۳-  جدول زمان‌بندی مربوط به خاموشی‌های با برنامه می‌باشد و در صورت بروز خرابی در شبکه، زمان و محل خاموشی از طریق پیام در سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی می‌گردد.

۴-    مشترکین کشاورزی – صنعتی و عمومی اداری که دارای کنتورهای هوشمند می‌باشند طبق دستورالعمل‌های قبلی خاموش می‌شوند.

۵-    ضمن سپاس از همراهی شما مشترکین فهیم و صبور استان فارس بدیهی است هرچه صرفه‌جویی شما عزیزان در مصرف برق بیشتر باشد و ما را در کشف و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز یاری نمایید، احتمال کاهش و حذف خاموشی‌ها وجود دارد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *