بسته ترکیبی همراه اول ویژه عید فطر

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

بسته ترکیبی همراه اول

این بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی و اعتباری شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه به مدت ۳ روز» است که متقاضیان می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع نسبت به خریداری آن با قیمت ویژه ۱۰ هزار تومان اقدام کنند.

مشترکان انارستان نیز می توانند همین بسته را با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با قیمت ویژه ۵ هزار تومان خریداری کنند.

مدت زمان فعالسازی این بسته های ترکیبی ویژه عید فطر از امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تا ۱۴ اردیبهشت ماه است که امکان فعالسازی آن از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز وجود دارد.

مشترکانی که حجم اینترنت و مکالمه آنان در بازه زمانی در نظر گرفته شده به اتمام برسد، قادر به خرید مجدد بسته مذکور هستند.

معرفی طرح بسته ترکیبی همراه اول

همراه اول به مناسبت عید فطر بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. بسته ترکیبی همراه اول، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۱۴ اردیبهشت از طریق شماره گیری *100*67# برای مشترکین دائمی و اعتباری و شماره گیری کد دستوری *100*6671# برای مشترکین انارستان قابل خریداری می باشد.

  • ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) به مدت سه روز به قیمت ۱۰ هزار تومان با شماره گیری *100*67# ویژه مشترکین دائمی و اعتباری
  • ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) به مدت سه روز به قیمت 5 هزار تومان با شماره گیری *100*6671# ویژه مشترکین انارستان

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اولمی‌توانند از بسته ترکیبی همراه اول استفاده کنند.

شرایط و قوانین طرح:

  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *100*67# و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری *100*6671# می‌توانند بسته ترکیبی همراه اول را خریداری نمایند.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته ها از روز شنبه ۱۰ اردیبهشت لغایت روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه (درون شبکه و ثابت)، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت بسته ترکیبی همراه اول بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام بسته ترکیبی همراه اول از طریق درگاه *100*10# و همراه من امکانپذیر است.

درگاه ارتباطی:

نوع مشترکفعالسازیاستعلامراهنما
دائمی و اعتباری*100*67#*100*10#*100*67*19#
انارستان*100*6671#*100*10#*100*6671*19#



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *