بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل ۱۵ درصد گران شد

از ابتدای سال جدید، قیمت بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل با افزایش مواجه شده است.

ظاهرا قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل از ابتدای سال ۱۵ درصد گران شده است. طبق بررسی زومیت، علاوه‌بر اینکه برخی بسته‌ها حذف شده‌اند، حجم برخی کاهش و در عین حال، قیمت آن‌ها افزایش یافته است.

برای نمونه، بسته اینترنت ۳۶۵ روزه ایرانسل که ۳۶۰ گیگابایت به مبلغ ۴۹۹ هزار تومان بود، حالا با ۳۰۰ گیگابایت و ۵۴۰ هزار تومن به فروش می‌رسد. بسته شبانه ۱۵۰ گیگابایتی، با بسته ۳۰ گیگی جایگزین شده است.

بسته های اینترنت TD-LTE

پاسخ ایرانسل در خصوص افزایش قیمت بسته های اینترنت TD-LTE

ایرانسل ضمن تایید گران‌شدن ۱۵ درصدی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE گفت این اپراتور در پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ اقدام به ارائه بسته‌های تشویقی جدیدی کرده است. در پاسخ ایرانسل به زومیت آمده است:

ایرانسل در پایان اسفند ماه ۱۳۹۹، بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) جدیدی را به مشترکان این خدمت ارائه کرده است. این تغییر، با بررسی الگوی مصرف مشترکان و با هدف حفظ و ارتقای کیفیت این خدمت انجام شده است.

بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، با هدف ارائه امکان مدیریت هزینۀ مصرف دیتا به مشترکان، با قیمت مقرون به صرفه، به‌صورت دوره‌ای در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد و پس از گذشت بازه‌های زمانی، بازنگری می‌شود و پیش از اعمال نهایی، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) پیشنهاد می‌شود.

گران‌شدن بسته‌ها با تایید رگولاتوری انجام شده و از آنجا که پیش از آغاز سال جدید صورت گرفته، با مصوبه مجلس نیز مغایرت ندارد.
گفتنی است بسته‌های اینترنت شامل اینترنت همراه و ثابت که اپراتورها یا شرکت‌ها به کاربران خود عرضه می‌کنند، طرح‌های تشویقی را در بر می‌گیرد که هزینه‌ای پایین‌تر از نرخ آزاد مصوب سازمان تنظیم مقررات دارند و اپراتورها می‌توانند در تعرفه تعیین‌شده، اقدام به تغییر این بسته‌ها با تایید رگولاتوری کنند. درنتیجه به‌نظر می‌رسد که اکنون تنها تخفیف اپراتور به کاربران کمتر شده و تغییری در تعرفه اعمال نشده است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *