تعطیلات رایگان شاتلی

گروه شرکت‌های شاتل برزگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در زمینه ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی و اولین ارائه‌دهنده خدمات +ADSL2 در کشور است که حتی اینترنتی با سرعت ۸۰ مگابیت برثانیه در اختیار شما می‌گذارد. شاتل که خدماتی از جمله پهنای باند، اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها، سیم‌کارت و خدمات همگرای ثابت و همراه ارائه می‌کند، یکی از خدمات خاصی که برای مشترکین وفادارش در نظر گفته است، ترافیک ویژه تعطیلات است که در ادامه مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

شاتل

ترافیک ویژه تعطیلات شاتل چیست؟

بزرگ‌ترین مجموعه خدمات اینترنتی در کشور برای مشترکین خود در روزهای تعطیل طرح ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ با این طرح شما می‌توانید در تمامی روزهای تعطیل یک بسته اینترنتی ۵ گیگابایتی با قیمت استثنایی تنها ۱/۵۰۰ تومان تهیه کنید. بسته “ترافیک تشویقی ۱ روزه تعطیلات” یک بار به ازای هر روز در روزهای تعطیل متوالی نیز قابل خرید است. قابل ذکر است که مهلت اعتبار این بسته ۲۴ ساعت است.

روش تهیه ترافیک تشویقی

برای تهیه این بسته ارزان و استثنایی می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد روز قبل از تعطیلی به اپلیکیشن یا وبسایت مای‌شاتل به آدرس My.shatel.ir مراجعه کنید. اگر هنوز این اپلیکیشن همراه را نصب نکرده اید برای دریافت آن از این لینک استفاده کنید.

برای آگاهی از طرح‌های تشویقی بیشتر کلیک کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *