آیا تقویت کننده آنتن تلفن همراه به درد می‌خورد؟

تقویت کننده آنتن گوشی از فناوری‌های کاربردی‌ است که می‌تواند برای استفاده‌کنندگان تلفن همراه مفید باشد. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به بررسی این فناوری و مزایای آن می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل یا تقویت سیگنال موبایل، دستگاهی است که می‌تواند آنتن موبایل را افزایش دهد. قبل از اینکه این دستگاه را بشناسیم باید بدانیم که موبایل چگونه کار می‌کند. موبایل در لغت به معنی سیار است. یعنی اینکه این دستگاه به‌گونه‌ای کار می‌کند که می‌تواند به‌صورت سیار در هر نقطه‌ای باشد و نیاز اولیه هر ارتباطی یک بستر ارتباط با یک بستر انتقال است.

برای تقویت آنتن موبایل دستگاهی طراحی و تولید شده که می‌تواند آنتن گوشی را افزایش دهد. این دستگاه درواقع سیگنال‌های ضعیف موبایل را تقویت کرده و سوار بر امواج استاندارد باز‌نشر می‌کند. همچنین می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش داده و شرایط را برای برقراری یک مکالمه سالم فراهم کند.

تقویت کننده آنتن چگونه کار می‌کند؟

کار اصلی دستگاه‌های تقویت آنتن موبایل این است که سیگنال‌های ورودی را گرفته و با کیفیت بالاتر آن‌ها را برگرداند. با کمک دستگاه تقویت آنتن موبایل افراد می‌توانند امواج ضعیف را با قدرت بالا گرفته و پخش کنند. درنتیجه این آنتن دهی ضعیف در منزل و یا محیط کار با یک دستگاه ساده ولی پرقدرت انجام خواهد شد و دیگر نباید نگران چیزی بود.

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در تمام فضاهایی که آنتن موبایل ضعیف، کم و یا حتی صفر بوده قابل استفاده است و با یک نصب ساده می‌توان از آن استفاده نمود. در خیلی از شهرهای دورافتاده، روستاها، مناطق شهری با برج‌ها بلند، زیرزمین‌ها، پارکینگ‌ها یا حتی مکان‌هایی مانند معادن که دسترسی به سیگنال بسیار ضعیف است، می‌توان با نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل بسیاری از مشکلات آنتن‌دهی را برطرف نمود. شما می‌توانید برای خرید این دستگاه از سایت‌های معتبر کمک بخواهید و خرید خود را با کمک مشاوران این سایت‌ها انجام دهید.

مزایای تقویت کننده آنتن

دستگاه تقویت کننده موبایل یک سیستم پیشرفته است که از چند قسمت شامل: آنتن بیرونی، آنتن داخلی، تقویت کننده به علاوه آداپتور و کابل تشکیل شده است. به عبارتی این دستگاه یک سیستم بی‌سیم برای افزایش پذیرش تلفن همراه در شرایط و نقاط مختلف است. این سیستم هیچ محدودیت مکانی ندارد؛ یعنی می‌توان آن را در مکان‌های مختلف ازجمله نقاط کور خارج از شهرها و نقاط مختلف درون‌شهری مانند فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، سالن‌های مختلف، مراکز اداری، ساختمان‌های مسکونی و تمام مناطقی که پوشش شبکه مناسبی ندارند، نصب کرد.

این دستگاه در تمام شهرهای کشور ازجمله تهران، اصفهان، شیراز، اراک، مشهد و غیره استفاده می‌شود. استفاده از تقویت آنتن در بسیاری از مناطق درون‌شهری مانند فروشگاه‌ها به مسئله‌ای مهم و جنبه اساسی تبدیل‌شده است.

تقویت کننده آنتن
نمونه‌ای از تقویت کننده آنتن

اگر فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر به دلایل مختلفی مانند استفاده از مصالح ساختمانی سخت، از پوشش شبکه و آنتن دهی ضعیفی برخوردار باشند، قطعاً مشتریان آن‌ها تجربه خوشایندی از خرید در آن مکان را نخواهند داشت. هر مرکز فروشی برای فروش بیشتر و سوددهی بالا به مشتری نیاز دارد. از طرفی مشتری هرچه زمان بیشتری را در یک فروشگاه صرف کند، قطعاً لوازم بیشتری توجهش را جلب کرده و درصد خرید مشتری افزایش می‌یابد.

استفاده از تقویت کننده آنتن تلفن همراه توسط کسب‌وکارها

اینترنت پرسرعت و برقراری تماس‌های بدون مشکل تأثیر بسیاری در میزان جذب مشتری به فروشگاه دارند. به همین دلیل تقویت موبایل در این موارد به مسئله اساسی تبدیل‌شده است. در فروشگاه‌ها سیگنال تقویت‌شده از طریق آنتن خارجی به آنتن داخلی منتقل‌شده و آنتن داخلی سیگنال‌های تقویت‌شده را بین تمام موبایل‌های داخل فروشگاه باز نشر می‌کند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *