امکان دسترسی کاربران نماوا به ویژگی حساب چند کاربره فعال شد

به گزارش روابط عمومی نماوا، حساب چند کاربره یا مالتی پروفایل این فرصت را فراهم می‌کند که بدون هزینه اضافه، برای یک حساب کاربری چندین پروفایل داشته باشید و مخاطبان برای خود بر اساس رده‌بندی سنی (شامل کودکان و بزرگ‌سالان) دسترسی متفاوتی به پروفایل خود داشته باشند.

حساب چند کاربره نماوا

هر حساب کاربری امکان ایجاد پنج پروفایل را دارد و هر کاربر به‌محض ایجاد حساب کاربری نماوا با ورود به سایت، به‌صورت پیش‌‌فرض به دو پروفایل از ‌هم ‌تفکیک‌شده کودک و بزرگ‌سال دسترسی خواهد داشت و می‌تواند پروفایل‌های دیگری هم بر اساس نیاز خود ایجاد کند. برای مثال اگر دو فرد بزرگ‌سال هم‌زمان از یک اکانت کاربری استفاده کنند، می‌توانند پروفایل ویژه خودشان را داشته باشند.

ویژگی پروفایل چند کاربره برای تمامی کاربران نماوا فعال شد

همچنین کاربران می‌توانند برای هر پروفایل با‌‌‌ توجه‌‌ به رده‌بندی اختصاصی فیلم یا سریال، محدودیت سنی ایجاد کنند. هر پروفایل یک قفل مخصوص به خود خواهد داشت که بدین ترتیب، کاربر می‌تواند دسترسی به پروفایل ویژه خودش را برای دیگران محدود کند.

مزایای حساب چند کاربره

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ویژگی برای والدین است که می‌توانند یک پروفایل ویژه کودک خود بسازند و با استفاده از قفل‌کردن سایر پروفایل‌ها، امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های پروفایل‌های دیگر را برای کودکشان محدود کنند.

از دیگر امکانات ویژه و کاربردی این سیستم برای والدین، محدود کردن زمان تماشای روزانه برای کودکان یا امکان تعیین ساعت مشخص تماشا است. اگر والدین به هر دلیلی تماشای محتوای خاصی را به صلاح کودک ندانستند، می‌توانند با اضافه کردن محتوای مدنظر در فهرست عناوین محدودشده، از تماشای آن جلوگیری کنند.

ویژگی‌ دیگر مالتی پروفایل انتخاب آواتار به‌عنوان عکس پروفایل بر اساس شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا و نماوا است. امکانات تازه نماوا شامل تعیین رده‌بندی سنی، امکان تعیین قفل پروفایل، محدود کردن زمان تماشای روزانه، تعیین بازه زمانی تماشا و محدود کردن عناوین و انتخاب آواتار برای تمامی پروفایل‌ها قابل‌اجرا است. ویژگی مالتی پروفایل از چندین ماه پیش در پلتفرم وب در نماوا فعال شده و هم‌اکنون در تمامی نسخه‌های اپلیکیشن نماوا می‌توان از آن استفاده کرد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *