چگونه خط تلفن ۴ رقمی دریافت کنیم؟

خط تلفن ۴ رقمی یا ۵ رقمی به علت آنکه کوتاه‌تر از دیگر خطوط تلفن هستند به‌راحتی به خاطر سپرده می‌شوند و ازاین‌جهت برای شرکت‌ها به لحاظ تبلیغاتی کارآمدتر هستند. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به نحوه دریافت خط تلفن ۴ رقمی یا ۵ رقمی می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

خط تلفن ۴ رقمی و ۵ رقمی به این دلیل که راحت به خاطر سپرده می‌شوند و اعتبار خاصی به کسب‌وکار می‌دهد، برای صاحبان مشاغل بسیار جذاب است. برای دریافت شماره تلفن ۵ رقمی حتماً باید به مرکز مخابراتی مبدأ حضوری مراجعه کنید. هنگام مراجعه نیز باید مدارکی آماده همراه خود داشته باشید.

خرید خط تلفن ۴ رقمی و ۵ رقمی

این نوع خط تلفن مخابرات شامل کدهای موردنیاز جهت تأمین خطوط داخلی متقاضیانی مانند کسب‌وکارها، فعالان تجاری، ترجمان‌های دولتی و … است که به جهت سهولت در شماره‌گیری و به یادسپاری به متقاضیان واگذار می‌گردد.

مشترکین خط تلفن مخابرات و شماره‌های ۲ طرفه همچنین می‌توانند ده هزار شماره (برای تلفن ۴ رقمی) و هزار شماره (برای تلفن 5 رقمی) تلفن مستقیم را به‌عنوان خطوط داخلی خود در نظر بگیرند. به‌عنوان‌مثال زمانی که شماره ۴۱۵۵۳ به شما اختصاص یابد از شماره ۴۱۵۵۳۰۰۰ تا شماره ۴۱۵۵۳۹۹ متعلق به شماست و می‌توانید برای هر شماره سناریو متفاوتی در تماس‌های ورودی در نظر بگیرید.

خط تلفن ۴ رقمی یک‌طرفه خط تلفن مخابرات (۴-۴)

این کد صرفاً ۴ رقم بوده و به‌صورت یک‌طرفه فقط امکان برقراری تماس از سوی مشترکین با دارنده کد را بر روی خط تلفن مخابرات فراهم می‌کند. به‌عنوان‌مثال: ۴۱۵۵

خط تلفن ۴ رقمی دوطرفه مخابرات (۸-۴)

این کد ترکیبی از یک شماره ۴ رقمی واگذارشده از طرف شرکت مخابرات برای خط تلفن مخابرات و چهار رقم دیگر به‌عنوان شماره‌های داخلی دارنده کد است که تعداد ده هزار شماره به‌صورت دوطرفه جهت اتصال به مرکز تلفن ویپ به متقاضیان ارائه می‌دهد.

در صورت نیاز متقاضی به اپراتور این امکان وجود دارد که با تعیین یک رقم به‌عنوان رقم پنجم کد پس از ۴ رقم اختصاص‌یافته توسط شرکت مخابرات یک کد ۵ رقمی جهت اپراتور تأمین گردد. بدین ترتیب مابقی شماره‌های ۸ رقمی جهت خطوط داخلی قابل‌استفاده خواهد بود. به‌عنوان‌مثال در شماره ۴۱۵۵ می‌توان یک شماره ۵ رقمی داشت (۴۱۵۵۰) و مابقی شماره ۸ رقمی باشند.

خط تلفن ۵ رقمی یک‌طرفه مخابرات (۵-۵)

این کد خط تلفن مخابرات صرفاً شامل ۵ رقم بوده و به‌صورت یک‌طرفه فقط امکان برقراری تماس از سوی مشترکین با دارنده کد را فراهم می‌کند. بدین‌صورت مشترک برای تماس‌های خروجی بایستی از خطوط دیگری استفاده نماید.

خط تلفن ۵ رقمی دوطرفه مخابرات (۸-۸)

این کد به‌صورت ترکیبی از یک شماره ۵ رقمی واگذارشده از طرف شرکت مخابرات برای خط تلفن مخابرات و ۳ رقم دیگر به‌عنوان شماره‌های داخلی دارنده کد است که تعداد هزار شماره با قابلیت برقراری تماس به‌صورت دوطرفه را جهت اتصال به مرکز تلفن مبتنی بر آی پی به متقاضیان ارائه می‌دهد.

خط تلفن ۴ رقمی

مدارک موردنیاز برای دریافت خط تلفن ۴ رقمی

ممکن است شما از چند خط تلفن ثابت به‌عنوان ورودی تلفن خود استفاده کنید اما این خطوط برای شما مزایای خط چهار و پنج‌رقمی مخابرات را نخواهد داشت. به زبان ساده‌تر تماس با یک خط چهاررقمی بهتر است. هر خط چهاررقمی که به‌عنوان خط E1 معروف است معادل سی خط شهری است که با یک شماره چهاررقمی قابل‌دسترسی است. این خطوط عموماً به شرکت‌ها و با تقاضانامه داده می‌شود.

مدارک موردنیاز برای دریافت خط تلفن ۴ رقمی و ۵ رقمی ازاین‌قرار است:

  • نامه درخواست شرکت
  • تصویر اساسنامه و مدارک ثبت شرکت
  • آگهی روزنامه رسمی با تاریخ حداکثر ۲ سال قبل
  • آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی
  • معرفی‌نامه متقاضی که ممهور به مهر شرکت و به امضاء صاحبان امضاء رسیده باشد
  • کپی شناسنامه مدیرعامل و نماینده شرکت
  • ارائه فرم کد اقتصادی

 و از همه مهم‌تر، خود را برای رفت‌وآمد بسیار و مشکلات مختلف آماده کنید و به‌قول‌معروف کفش آهنین به پا کنید.

به‌جز خط تلفن ۴ رقمی چه گزینه دیگری دارید؟

برای کسب‌وکارهایی که به دلیل سادگی به خاطر سپاری شماره‌های ۵ رقمی اقدام به دریافت این خطوط می‌کنند، ما پیشنهاد ساده‌تر و بسیار سریع‌تری داریم. متقاضیان می‌توانند با خرید خط تلفن ۶ رقمی و یا حتی خطوط تلفن ۸ رقمی رند، خود را از دردسرهای مراجعه مکرر به مخابرات و انتظار برای واگذاری خط خلاص کنند.

خدمات ارتباطی «دفتر شما» هرچند وقت یک‌بار تعدادی خط تلفن ۶ رقمی برای خرید در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. علاوه بر خطوط ۶ رقمی، علاقه‌مندان می‌توانند در هر زمان که بخواهند خطوط تلفن ۸ رقمی رند را به‌صورت آنلاین و در عرض ۵ دقیقه خریداری کنند. تنها کاری که باید بکنید این است که با همکاران فروش ما به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *