راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

اپراتور ایرانسل از ابتدای حضور در بازار، به دلیل خدمات خود به سرعت به یکی از پرطرفدارترین اپراتورهای کشور تبدیل شد و توانست جایگاه خود را در میان مردم به دست آورد. یکی از پرطرفدارترین محصولات ایرانسل در ابتدای ورود، سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور بودند که بسیاری از محدودیت‌های سیم‌کارت‌های قبلی را نداشتند و برای نخستین‌بار تعریف جدیدی از سیم‌کارت‌های اعتباری در کشور ارائه می‌دادند. هرچند بعد از آن ایرانسل خدمات زیاد دیگری نیز به سرویس‌های خود اضافه کرد اما کماکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل یکی از محبوب‌ترین محصولات این اپراتور هستند.

با توجه به پرمخاطب بودن این اپراتور، در وب‌سایت خریدشارژ نیز امکانات متنوعی برای مشترکین ایرانسل در نظر گرفته شده است که تا حد امکان به آسان کردن و تسریع فرآیند‌های خرید شارژ، پرداخت قبوض (برای سیم‌کارت‌های دائمی)، خرید بسته‌های اینترنتی و… کمک می‌کند.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ 1

این مطلب راهنمایی برای استفاده از خدمات اپراتور ایرانسل است که توسط وب‌سایت خریدشارژ به مشترکین این اپراتور ارائه می‌شود.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ مستقیم

 شارژ مستقیم یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید شارژ است، در این روش می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن رمز یا کد شارژ، و تنها با استفاده از شماره‌ی خود، سیم‌کارتتان را شارژ کنید. قبلا نیز در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ در مورد نحوه‌ی خرید شارژ مستقیم از وب‌سایت خریدشارژ توضیح داده بودیم.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

برای این کار کافیست پس از ورود به سایت خریدشارژ به آدرس kharidcharge.com، روی گزینه‌ی «شارژ مستقیم»، در نوار بالای سایت کلیک کرده و گزینه‌ی «خرید شارژ ایرانسل» را انتخاب کنید (همچنین می‌توانید در صفحه‌ی ابتدایی سایت نیز گزینه خرید شارژ ایرانسل را انتخاب کنید).

در صفحه‌ی باز شده، در قسمت شماره موبایل ایرانسل، شماره تلفن سیم‌کارتی را که می‌خواهید برای آن شارژ بخرید را با دقت وارد کنید.

سپس مبلغ مورد نظر خود را نیز انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه‌ی پرداخت در پایین صفحه کلیک کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید مبلغ شارژ دلخواه خود را نیز از ۵۰۰ تا ۹۹هزار تومان وارد کنید

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

نکته: در این قسمت دو گزینه برای انتخاب شارژ شگفت انگیز ایرانسل و قبض سیم کارت (شارژ) دائمی ایرانسل نیز وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید برای سیم‌کارت اعتباری خود شارژ شگفت‌انگیز تهیه کنید و تا ۲۵ درصد شارژ بیشتری دریافت کنید و یا قبض سیم‌کارت دائمی خود را به‌جای پرداخت با شناسه‌ی قبض به وسیله‌ی شارژ کردن آن بپردازید.

خرید کارت شارژ

در روش خرید شارژبه وسیله‌ی کارت شارژ، پس از خرید، یک کد ۱۶ رقمی دریافت خواهید کرد که با شماره‌گیری کد دستوری مخصوص با سیم‌کارتی که قصد شارژ کردن آن را دارید، می‌توانید سیم کارت خود را شارژ کنید.

پیش از این در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ نیز درباره‌ی نحوه‌ی خرید کارت شارژ توضیح داده بودیم، برای انجام این کار کافیست پس از مراجعه به وبسایت، به آدرس kharidcharge.com، از نوار بالا گزینه‌ی کارت شارژ را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه‌ی کارت شارژ ایرانسل کلیک کنید.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

در این قسمت شماره تلفن خود یا فردی را که قصد دارید برای او کارت شارژ تهیه کنید را وارد کنید (کد شارژ بعدا برای این شماره پیامک خواهد شد)، سپس مبلغ مورد نظر خود را نیز انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی پرداخت کلیک کنید. همچنین می‌توانید ایمیل خود را نیز وارد کرده و پس از خرید، رسید خرید به همراه کد شارژ برای شما از طریق ایمیل نیز ارسال خواهد شد.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

در نهایت برای شارژ سیم‌کارت به وسیله‌ی رمز شارژ، رمز ۱۶ رقمی را از چپ به راست و به همراه کد دستوری، به شکل زیر در شماره‌گیر گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه تماس را بزنید.

#رمز شارژ*۱۴۱*

خرید بسته‌های اینترنتی

سایت خرید شارژ امکان خرید بسته‌های اینترنتی متنوع ایرانسل را نیز برای شما فراهم آورده است. فقط با چند گام ساده و در زمانی کوتاه می‌توانید بسته اینترنت همراه مورد نظر با حجم و بازه زمانی دلخواه را برای خود یا دیگران خریداری کنید. برای خرید بسته‌ی اینترنت همراه ایرانسل، کافیست پس از مراجعه به وب‌سایت خرید شارژ مراحل زیر را  دنبال کنید:

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

۱- از نوار بالای سایت به قسمت بسته‌های اینترنت همراه رفته و گزینه‌ی بسته‌های اینترنت ایرانسل را انتخاب کنید.

۲- در صفحه‌ی باز شده شماره سیم‌کارتی را که میخواهید برای آن بسته تهیه کنید و همچنین نوع سیم‌کارت را (اعتباری، دائمی، TD-LTE) وارد کنید.

۳- سپس مدت زمانی بسته‌ی مورد نظر خود را از میان گزینه‌ها انتخاب کرده تا بسته‌های موجود در سبد ارائه‌ی ایرانسل به شما نمایش داده شود. از لیست نمایش داده شده حجم دلخواه خود با شرایط پیشنهادی همراه آن را انتخاب کنید.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

۴- در کادر ایجاد شده از بسته انتخابی و مبلغ آن اطمینان حاصل کنید و سپس رو دکمه پرداخت کلیک کنید تا به درگاه پرداخت متصل شوید.

همچنین در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ نیز به صورت کامل‌تر درباره‌ی نحوه‌ی خرید بسته‌های اینترنت صحبت کرده‌ایم.

پرداخت قبض

امکان پرداخت قبوض سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل، یکی دیگر از خدماتی است که در وب‌سایت خریدشارژ ارائه می‌شود و به آسانی قابل انجام است. برای پرداخت قبض تلفن همراه خود تنها به شناسه قبض احتیاج دارید. برای دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت سیم‌کارت ایرانسل از طریق پیامک، می‌توانید شماره موبایل خود را به «۲۱۲۱» ارسال کنید. همچنین با استفاده از این روش می‌توانید برای سیم‌کارت‌های ترابرد شده هم هر دو شناسه را دریافت کنید.

راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ

پس از دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید در قسمت پرداخت قبض شناسه‌ی خود را وارد کرده و پس از مشاهده نوع قبض و مبلغ آن در کادر پایین و تایید آن، شماره تلفن خود را نیز وارد کرده و بر روی دکمه‌ی پرداخت کلیک کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *