راهنمای خرید شارژ مستقیم

با استفاده از خدمات سایت خرید شارژ به راحتی و تنها با انجام چند گام ساده می‌توانید در هر زمان و مکانی سیم کارت خود را از روش شارژ مستقیم، شارژ کنید. شارژ مستقیم یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید شارژ است. در این  روش سیم‌ کارت شما بدون نیاز به وارد کردن رمز یا کد، به طور مستقیم شارژ می‌شود. خرید شارژ مستقیم برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل امکان‌پذیر است و با تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب قادر به پرداخت آن هستید.

خرید شارژ مستقیم

مراحل خرید شارژ مستقیم

برای خرید شارژ مستقیم پس از مراجعه به وب‌سایت خرید شارژ به آدرس kharidcharge.com مراحل زیر را انجام دهید:

 ۱- ابتدا به  بخش شارژ مستقیم بروید و اپراتور خود را انتخاب کنید. برای این ‌کار شما هم می‌توانید از منوی بالای سایت استفاده کنید هم از دسترسی آسان داخل صفحه.

۲- شماره موبایل خود یا فرد دیگری را که قصد خرید شارژ مستقیم برای او را دارید، وارد کنید و از درستی آن اطمینان حاصل کنید.
شماره موبایل را با صفر اول و بدون کد ۰۰۹۸ وارد کنید.
چنانچه شماره موبایل وارد شده مربوط به اپراتور انتخابی نباشد، با زدن دکمه پرداخت، پیغام خطایی در این خصوص به شما نمایش داده خواهد شد.
اگر شماره موبایل شما تعداد ارقامش کم یا زیاد باشد، با زدن دکمه پرداخت، کادر مربوط به شماره موبایل قرمز می‌شود.

۳- مبلغ شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴- ایمیل خود را جهت پیگیری خرید و پشتیبانی بهتر وارد کنید. این بخش اختیاری است اما در صورت وارد کردن ایمیل یک نسخه رسید خرید را دریافت خواهید کرد. 
همچنین  با ذخیره اطلاعات تماس خود می‌توانید در مراجعات بعدی با سهولت و سرعت بیشتری شارژ خریداری کنید.

۵- پس از تکمیل اطلاعات فرم و انتخاب مبلغ شارژ مورد نظر خود، با زدن دکمه پرداخت به درگاه بانک منتقل خواهید شد.

۶- پس از تکمیل موفقیت‌آمیز فرآیند پرداخت، اطلاعات خرید از طریق پیامک به شماره اعلام شده توسط شما ارسال می‌شود. و مبلغ آن به صورت خودکار به اعتبار شما افزوده خواهد شد. در صورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده‌ باشید، رسید خرید نیز برای شما از طریق ایمیل نیز ارسال خواهد شد.

نکات خرید شارژ مستقیم

در صورتی که شماره موبایل را اشتباه وارد کنید، متاسفانه شماره وارد شده شارژ خواهد شد و امکان انتقال مبلغ به هیچ وجه میسر نخواهد بود.

با استفاده از شارژ مستقیم شما می‌توانید قبض دائمی ایرانسل خود را نیز پرداخت کنید. این مطلب را در وبلاگ می‌توانید مطالعه کنید.

چنانچه اپراتور انتخابی شما ایرانسل است می‌توانید از گزینه شارژ شگفت‌انگیز و پرداخت قبض سیم‌کارت دائم هم بهره‌مند شوید.

چنانچه اپراتور انتخابی شما رایتل است می‌توانید از گزینه شارژ شور‌انگیز هم بهره‌مند شوید.

در صورت بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به راهنمایی برای خرید شارژ مستقیم، می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۰۱۹۵۷۴ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، تا همکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *