راهنمای خرید کارت شارژ

با فراگیر شدن اینترنت یکی از روش‌های پرطرفدار خرید به صورت اینترنتی است. خرید کارت شارژ به صورت قدیمی از مغازه‌ها جای خود را به یک روش آسان و کارآمد داده است. با مراجعه به وب‌سایت خریدشارژ می‌توانید به صورت اینترنتی و به راحتی تنها با انجام چند گام ساده کارت شارژ بخرید.

خرید کارت شارژ

در این روش پس از خرید، یک کد ۱۵ یا ۱۶ رقمی دریافت خواهید کرد که با شماره‌گیری کد دستوری مخصوص هر اپراتور، می‌توانید سیم کارت خود را شارژ کنید. این روش شارژ برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل امکان‌پذیر است و با تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب قادر به خرید و پرداخت خواهید بود.

مراحل خرید کارت شارژ

 برای خرید کارت شارژ پس از مراجعه به وب‌سایت خرید شارژ به آدرس kharidcharge.com مراحل زیر را انجام دهید:

۱- ابتدا به  بخش کارت شارژ بروید و اپراتور خود را انتخاب کنید. برای این‌کار شما هم می‌توانید از منوی بالای سایت استفاده کنید هم از دسترسی آسان داخل صفحه.

۲- شماره موبایل خود یا فرد دیگری را که قصد خرید کارت شارژ برای او را دارید، وارد کنید و از درستی آن اطمینان حاصل کنید.
شماره موبایل را با صفر اول و بدون کد ۰۰۹۸ وارد کنید.
چنانچه شماره موبایل وارد شده مربوط به اپراتور انتخابی نباشد، با زدن دکمه پرداخت، پیغام خطایی در این خصوص به شما نمایش داده خواهد شد.
اگر شماره موبایل شما تعداد ارقامش کم یا زیاد باشد، با زدن دکمه پرداخت، کادر مربوط به شماره موبایل قرمز می‌شود.

۳- مبلغ کارت شارژ را انتخاب کنید.

۴- ایمیل خود را جهت پیگیری خرید و پشتیبانی بهتر وارد کنید. این بخش اختیاری است اما در صورت وارد کردن ایمیل یک نسخه رسید خرید را دریافت خواهید کرد.
همچنین با ذخیره اطلاعات تماس خود می‌توانید در مراجعات بعدی با سهولت و سرعت بیشتری شارژ خود را خریداری کنید.

۵- پس از ورود صحیح اطلاعات و انتخاب مبلغ کارت شارژ، با زدن دکمه پرداخت به درگاه بانکی متصل می‌شوید.

۶- پس از تکمیل موفقیت‌آمیز فرآیند پرداخت، کد شارژ از طریق پیامک به شماره اعلامی شما ارسال می‌شود. در صورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده‌ باشید، رسید خرید به همراه کد شارژ برای شما از طریق ایمیل نیز ارسال خواهد شد.

۷- رمز شارژ خود را از طریق کد دستوری مربوط به اپراتور موبایل خود وارد کرده و از آن استفاده کنید.

کدهای دستوری خرید کارت شارژ

کد دستوری همراه اول

از چپ به راست رمز شارژ دریافتی خود را به همراه کد دستوری مربوط به اپراتور همراه اول به شکل زیر وارد کنیدو سپس دکمه سبز یا Send را بزنید.

#رمز شارژ#*۱۴۰*

کد دستوری رایتل

از چپ به راست رمز شارژ دریافتی خود را به همراه کد دستوری مربوط به اپراتور رایتل به شکل زیر وارد کنیدو سپس دکمه سبز یا Send را بزنید.

#رمز شارژ*۱۴۱*

کد دستوری ایرانسل

از چپ به راست رمز شارژ دریافتی خود را به همراه کد دستوری مربوط به اپراتورایرانسل به شکل زیر وارد کنیدو سپس دکمه سبز یا Send را بزنید.

#رمز شارژ*۱۴۱*

نکات خرید کارت شارژ

تنها فرد مجاز به رویت اطلاعات رمز شارژ شما هستید. پیامک یا ایمیل رمز شارژ خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

در صورتی که آدرس پست الکترونیکی و یا شماره موبایل اشتباه وارد گردید باشد یا اطلاعات شارژ ذخیره نشود، امکان بازیابی این اطلاعات به هیچ وجه میسر نخواهد بود.

چنانچه اپراتور انتخابی شما ایرانسل است می‌توانید از گزینه شارژ شگفت‌انگیز و پرداخت قبض سیم‌کارت دائم هم بهره‌مند شوید.

چنانچه اپراتور انتخابی شما رایتل است می‌توانید از گزینه شارژ شور‌انگیز هم بهره‌مند شوید.

در هنگام فعال‌سازی رمز شارژ همراه اول خود دقت نمایید، در صورتی که بیش از ۴ بار رمز خود را اشتباه وارد کنید، سیم كارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می‌شود. برای آنکه سیم کارت همراه اول خود را از لیست سیاه خارج کنید باید‌ به دفاتر خدمات ارتباطی، مراکز تلفن ثابت (در تهران) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مركز اطلاع‌رسانی همراه اول تماس بگیرید.

در صورت بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به راهنمایی برای خرید کارت شارژ، می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۰۱۹۵۷۴ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، تا همکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.

با استفاده از کارت شارژ شما می‌توانید قبض دائمی ایرانسل خود را نیز پرداخت کنید. این مطلب رو در وبلاگ می‌توانید مطالعه کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *