راهنمای فعال‌سازی هدیه روز دانشجو آکادمی همراه همراه اول

به مناسبت روز دانشجو یک هدیه جذاب در آکادمی همراه تدارک دیده شده است. هدیه روز دانشجو شامل ۲۵۰ هزار تومان اعتبار آموزشی است که می‌توانید از این اعتبار برای خرید دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آکادمی همراه استفاده کنید. همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیم‌کارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد.

دریافت هدیه روز دانشجو آکادمی همراه

اگر از مشترکین سیم‌کارت‌های دانشجویی یا جوانان همراه اول هستید جهت فعال‌سازی اعتبار هدیه روز دانشجو آکادمی همراه صرفاً لازم است تا پیش از پایان سال ۱۴۰۰، یک بار در حساب کاربری خود وارد شوید. جهت ورود به حساب کاربری لازم است ابتدا به سایت آکادمی همراه به نشانی زیر مراجعه نمایید:

https://hamrah.academy

هدیه روز دانشجو

دکمه ورود به سایت را کلیک کرده و شماره سیم‌کارت دانشجویی یا جوانان خود را وارد نمایید. سپس کد فعال‌سازی ارسال‌شده را در بخش تائید کد وارد نمایید.

هدیه روز دانشجو

تبریک می‌گوییم! شما اکنون وارد پروفایل خود می‌شوید و با پیغام ثبت موفق اعتبار مواجه می‌شوید. شما اعتبار هدیه آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو را دریافت کردید. اگر بیش از یک سیم‌کارت دارید دقت نمایید در این مرحله حتماً لازم است شماره سیم‌کارت دانشجویی و یا جوانان خود را وارد نمایید در غیر این صورت اعتبار برای شما فعال نخواهد شد.

هدیه روز دانشجو

مخاطبین هدیه آکادمی همراه

مخاطبین این هدیه کلیه مشترکین همراه اول هستند که از سیم‌کارت‌های اعتباری دانشجویی و یا سیم‌کارت‌های دائمی جوانان استفاده می‌کنند. سایر مشترکین همراه اول و یا سایر اپراتورها در صورت تمایل به دریافت اعتبار هدیه می‌توانند از طریق فروشگاه همراه اول اقدام به خرید سیم‌کارت اعتباری دانشجویی و یا سیم‌کارت دائمی جوانان نمایند و علاوه بر دریافت هدیه آکادمی از سایر امتیازات و مزایای این سیم‌کارت‌ها برخوردار شوند.

چگونگی استفاده از هدیه روز دانشجو آکادمی همراه

پس از فعال‌سازی اعتبار هدیه خود هرزمانی که تمایل داشتید می‌توانید با استفاده از اعتبار دریافت شده از دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آکادمی همراه استفاده نمایید. از طریق لینک زیر می‌توانید لیست دوره‌های آموزشی آکادمی را مشاهده و دوره‌های موردنظر خود را انتخاب کنید و یا منتظر بمانید تا در دوره‌های جدیدی که در آکادمی برگزار می‌شود شرکت نمایید.

اعتبار هدیه آکادمی قابل‌تبدیل به وجه نقد نیست و شما نمی‌توانید اعتبار خود را به فرد دیگری انتقال دهید. صرفاً اعتبار در حساب کاربری متصل به سیم‌کارت شما فعال می‌گردد و جهت خرید دوره‌های آکادمی همراه کاربرد دارد. امیدواریم این راهنما برای شما مفید و کاربردی باشد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *