معرفی اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE سامانتل

معرفی سرویس‌های سامانتل

درصورتی‌که جزو کاربران حرفه‌ای اینترنت هستید و در کنار سرعت‌بالا نیاز به یک اینترنت بدون تأخیر دارید، TD-LTE سامانتل، بهترین گزینه برای شما است. گسترش انواع خدمات مبتنی بر وب مانند رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون‌های اینترنتی و بازی‌های آنلاین موجب شده هرروز نیاز به اتصال اینترنت پرسرعت افزایش یابد.

سامانتل

خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴.۵ ثابت (TD-LTE)، به‌عنوان جدیدترین نسل از اینترنت ثابت، بهترین انتخاب جهت تأمین نیازمندی‌های اینترنت منازل و مؤسسات و سازمان‌ها است به‌طوری‌که برای استفاده از آن، هیچ نیازی به خط تلفن و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی نداشته و فاقد محدودیت‌های مکانی است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس می‌توان به راه‌اندازی سریع و عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، پهنای باند بسیار بالا، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، امکان خرید بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه، برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته و نیز ارائه مودم با سهولت در جابه‌جایی و امکان دریافت سرویس در تمامی مناطق تحت پوشش در سراسر کشور اشاره کرد.

شرایط و نحوه خرید

جهت مشاهده قرارداد مشتری اینجا کلیک کنید.

در مواردی که خرید سرویس بدون امکان‌‌سنجی و تائید کارشناس شرکت توسط مشترک نهایی گردد، هیچ‌گونه مسئولیتی مبنی بر عدم پوشش دهی و دریافت سرویس با کیفیت مناسب و پایدار متوجه شرکت سامانتل نخواهد بود.

چنانچه مشترک سرویس اولیه خود را در مکان موردنظر تائید و دریافت نماید پس از هرگونه تغییر مکان (آدرس، طبقه، موقعیت شرقی، غربی ساختمان و …) هیچ‌گونه مسئولیتی مبنی بر عدم پوشش دهی و دریافت سرویس با کیفیت مناسب و پایدار متوجه شرکت سامانتل نخواهد بود.

جهت مشاهده مناطق تحت پوشش اینجا کلیک کنید.

برای خرید پکیج سرویس‌های TD-LTE اینجا کلیک کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *