سامانه سامان بازار چیست و برای چه کسانی کاربرد دارد؟

سامانه سامان بازار، برنامه‌ای مختص طرح جامع ساماندهی دست‌فروشان است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این سامانه و اجزای آن می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

سامانه سامان بازار چیست؟

سامان بازار، سامانه‌ای است که در ابتدا دست‌فروشان مناطق ۶، ۱۱ و ۱۷ می‌توانستند در آن ثبت‌نام کنند، اما اخیراً برای تمام مناطق تهران فعال شده و همه می‌توانند اقدام نمایند. این سامانه برای سروسامان دادن به وضعیت دست‌فروش‌ها و رفع سد معبرها ایجاد شده است. متقاضیان می‌توانند برای دست‌فروشی و بساط گستری، در این برنامه درخواست دهند. این سامانه قطعاً به‌صورت دائمی خواهد بود و کنار گذاشته نمی‌شود تا باعث مهاجرت دست‌فروشان دیگر به تهران نشود.

تلاش مجدد شهرداری تهران برای ساماندهی دست‌فروشان با «سامان بازار»

ثبت‌نام در سامانه سامان بازار

در ابتدا باید به سایت سامانه بازار مربوط به شهرداری تهران مراجعه کنید. سپس در قسمت بالای صفحه، روی گزینه «ثبت‌نام دست‌فروشان» کلیک کنید.

برای ادامه کار باید در تهران من قبلاً ثبت‌نام کرده باشید. پس اطلاعات را وارد کرده و وارد مرحله بعد شوید. چنانچه تابه‌حال در تهران من ثبت‌نام نکرده‌اید می‌توانید بر روی لینک آبی به‌منظور ثبت‌نام کلیک کنید.

پس از ثبت‌نام در تهران من، وارد صفحه بعد می‌شوید. در این قسمت باید تمام اطلاعات موردنیاز را تکمیل کنید و تصاویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه خود و گواهی محل سکونت را در سایت بارگذاری کنید. سرانجام گزینه ثبت‌نام را بزنید.

پس‌ازآن، یا درگاه پرداخت اینترنتی باز می‌شود و یا به‌صورت حضوری موقع تحویل غرفه پرداخت می‌کنید. مبلغ آن بسیار کم است، به ازای هر متر مبلغی کمتر از ۱۰ هزار تومان پرداخت می‌شود زیرا امکاناتی همچون برق در اختیار غرفه‌ها قرار می‌گیرد.

دانلود نرم‌افزار سامان بازار فعلاً مهیا نشده است؛ بنابراین از طریق سایت سامان بازار برای ثبت‌نام اقدام نمایید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *