معرفی سامانه نظارت و پشتیبانی راهکار سازمانی ایرانسل

سامانه نظارت و پشتیبانی راهکار سازمانی ایرانسل از خدمات سازمانی اپراتور ایرانسل است که به عملکرد هرچه سریع‌تر و یکپارچه‌تر سازمان‌ها در دنیای رقابتی امروز کمک می‌کند. با ما باشید تا در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این سامانه بپردازیم.

مقدمه

در وب‌سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل آمده است:

«در دنیای امروز و هم‌زمان با توسعه سازمان‌ها، کاربران انتظار دارند تا فراتر از محدودیت‌های زمانی و مکانی، با یکدیگر در ارتباط باشند. ما با راهکارهای سازمانی ایرانسل به دنبال مدیریت نوین ارتباطات، با خلق دنیایی جدید و دیجیتال برای کسب‌و‌کار شما هستیم. تمرکز ما بر مجموعه‌ای از خدمات سازمانی همگام با فناوری‌های روز دنیا است که اثربخش و درعین‌حال ساده و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. گستره کسب‌و‌کار شما هر چه که باشد، ما همواره به دنبال خلاقیت و نوآوری خواهیم بود تا به شما کمک کنیم که از فرصت‌های پیش رویتان بهره‌مند شوید. کسب‌وکار سازمانی ایرانسل با به‌کارگیری دانش بومی، تجربه و نگرش خلاق خود به شما کمک خواهد کرد تا راهبری کسب‌وکارتان ازآنچه تاکنون تجربه کرده‌اید آسان‌تر گردد.

با استفاده از خدمات ارتباطات یکپارچه سازمانی، زیرساخت‌های مناسب مانند ویدئو کنفرانس ابری برای تسهیل ارتباطات درون و برون‌سازمانی برای کسب‌وکارها فراهم می‌گردد.»

سامانه نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل (Enterprise Monitoring Platform)

سامانه نظارت و پشتیبانی یا EMP یک سامانه اختصاصی برای نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل است. مشترکین شبکه امن همراه یا همان VPN ایرانسل به کمک این سامانه می‌توانند وضعیت نقاط خود را رصد نمایند. این سامانه به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند ارتباطی، آن را جهت بررسی و رفع به تیم پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل اطلاع دهند. به لطف قابلیت ثبت تیکت در این سامانه، درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن به دست کارشناسان مربوطه می‌رسد. به‌علاوه، گزارشات مختلفی که سامانه EMP در اختیار کاربران می‌گذارد، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا خدمات دریافتی خود از ایرانسل را بهتر مدیریت کنند.

سامانه EMP، یک پلتفرم پشتیبانی است که به مشترکان سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود. این پلتفرم امکان نظارت بر سرویس‌ها و بهره‌مندی از خدمات #پشتیبانی را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

سامانه نظارت و پشتیبانی

تجهیزات موردنیاز برای راه‌اندازی این سرویس چیست؟

اگر بنا باشد با توجه به ساختار شبکه و میزان ترافیک مشتری، نقطه مرکزی از پهنای باند بالاتری برخوردار باشد، لازم است یک ارتباط مستقیم (P2P Radio Link، MPLS و یا Fiber) از نقطه مرکزی یا دیتاسنتر مشتری تا سامانه نظارت و پشتیبانی ایجاد شود.

امکانات سامانه نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی ایرانسل

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از سامانه نظارت و پشتیبانی می‌پردازیم.

نظارت بر سرویس

کاربران در این سامانه می‌توانند به کمک جدول، گراف و نقشه، از پارامترهای کیفی گوناگونی مثل قطع یا وصل بودن و دسترس‌پذیری شبکه در نقاط مختلف مطلع شوند.

گزارش خرابی

در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه، مشترکان سازمانی می‌توانند با صرف کمترین زمان و بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، تیکت گزارش خرابی را ثبت کنند و آن را برای بررسی و رفع، به تیم پشتیبانی اطلاع دهند.

ثبت درخواست‌ها

در صورت داشتن هرگونه درخواست، مشتریان سازمانی می‌توانند با استفاده از برچسب‌های پیش‌فرض سیستم، تیکت درخواست ثبت کنند و آن را برای بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع دهند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *