سیمکارت رایگان هدیه بگیر

تمامی اپراتورها برای مشترکین جدید یا قدیمی و وفادارشان جوایز و هدایایی در نظر می‌گیرند. سیمکارت رایگان هدیه یکی از این جوایز است که به صورت کاملا رایگان و با امکانات کاملا مشابه سیمکارتی که خریداری کرده‌اید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

البته اپراتورهای مختلف، جوایز متفاوتی را برای قدردانی از مشترکینشان در نظر می‌گیرند. این جوایز ممکن است پیامک و مکالمه رایگان، اینترنت تشویقی یا سیمکارت رایگان باشد. در ادامه به بررسی اپراتورهایی که سیمکارت هدیه جایزه می‌دهند می‌پردازیم.

رایتل

سیمکارت هدیه رایتل

رایتل، همراه هوشمند، برای افرادی که یک سیم‌کارت اعتباری یا دائمی رایتل خریداری کنند هدایایی از جمله سیمکارت رایگان در نظر گفته است. این هدایا به شرح زیر است:

  • ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۷ روزه
  • ۴/۵۰۰ تومان اعتبار ۷ روزه
  • سیم‌کارت هدیه (در صورتی که مشمول طرح باشید.)

دریافت سیمکارت رایگان رایتل

برای دریافت هدیه آغازین رایتل بسته به نوع سیمکارتی که خریداری کرده‌اید، بر اساس دستورالعمل زیر اقدام کنید.

سیمکارت اعتباری

اگر سیم‌کارت اعتباری خریده‌ایدُ پیامک حاوی کد هدیه برای شما، ۷۲ ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، ارسال خواهد شد. شما ۳۰ روز فرصت دارید تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت در سایت رایتل و استفاده از این “کد هدیه”، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت رایگان اعتباری به نام خودتان یا فرد دیگری اقدام کنید و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوید.

سیمکارت دائمی

آن‌دسته از مشترکینی که اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ دائمی رایتل کنند، از روش‌های زیر می‌توانند یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه دریافت کرده و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوند.

  • اگر به صورت حضوری اقدام به خرید سیم‌کارت رایتل کرده‌اید، همراه با سیم‌کارت خود یک سیمکارت هدیه نیز دریافت می‌کنید و تنها باید برای دریافت پیامک حاوی کد هدیه درخواست دهید.
  • اگر از طریق وب‌سایت رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دائمی کنید، باید درخواست دریافت پیامک حاوی کد هدیه را ثبت کنید.
  • اگر از طریق مراجعه به نمایندگی‌های رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دائمی کنید باید منتظر دریافت پیامک حاوی کد هدیه باشید.

در نظر داشته باشید که ۷۲ ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، پیامک حاوی کد هدیه برای شما ارسال خواهد شد. شما ۳۰ روز فرصت دارید تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت ، ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه و استفاده از این “کد هدیه”، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودتان یا فرد دیگری اقدام کنید و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند شوید.

اپراتورهای دیگر

در حال حاضر اپراتورهای دیگر (ایرانسل، همراه اول و شاتل) سیمکارت رایگان هدیه نمی‌دهند. این اپراتورها برای مشترکین جدید خود هدایای دیگری مانند بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان در نظر گرفته‌اند. برای دیدن طرح‌های تشویقی ایرانسل، همراه اول و شاتل موبایل کلیک کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *