هنوز برای خرید سیم‌کارت جوانان همراه اول فرصت دارید!

سیم‌کارت جوانان همراه اول یکی از خدمات محبوب این اپراتور قدرتمند است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این نوع از سیم‌کارت و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

سیم‌کارت جوانان همراه اول چیست؟

اپراتور همراه اول از ۱۷ شهریورماه سال ۱۴۰۰ برای جوانان سیم‌کارت دائمی همراه اول ارائه داده است و به آن‌ها فرصت داده بود تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند که برای خرید سیم‌کارت همراه اول دائمی اقدام کنند. اما اکنون مهلت خرید سیم‌کارت همراه اول دائمی جوانان را تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید کرده و متقاضیان و علاقه‌مندان سیم‌کارت همراه اول دائمی جوانان تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند که برای خرید سیم‌کارت اقدام کنند.

سیم‌کارت جوانان

نحوه تهیه و هزینه سیم‌کارت جوانان

سیم‌کارت همراه اول دائمی جوانان برای جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال است و علاقه‌مندان با مراجعه به مرکز خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول برای خرید سیم‌کارت همراه اول با ۶۰ درصد تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان اقدام کنند.

ویژگی‌های سیم‌کارت جوانان همراه اول

سیم‌کارت‌های همراه اول جوانان دارای بسته‌های خوشامد نیز هستند که شامل موارد زیر است:

۱۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه

این بسته به‌صورت خودکار با فعال‌سازی سیم‌کارت فعال خواهد شد و مهلت استفاده از آن ۳۰ روزه است.

۱۰ گیگابایت اینترنت ۴ ماه

این بسته به‌صورت خودکار در ۴ ماه متوالی و از ماه دوم فعال‌سازی فعال خواهد شد و مهلت استفاده از هر بسته ۲.۵ گیگابایتی ۳۰ روز است و بسته‌ها هر ۳۰ روز یک‌بار فعال خواهند شد.

۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه

بسته ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه از زمان فعال‌سازی سیم‌کارت فعال خواهد شد و مهلت استفاده از آن ۳۰ روز است و بسته‌ها هر ۳۰ روز یک‌بار فعال می‌گردند.

۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه

بسته ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه از زمان فعال‌سازی سیم‌کارت فعال می‌گردد و مهلت استفاده از آن ۳۰ روز است.

امکان فعال‌سازی هم‌زمان این طرح با بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته‌های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

مشترکین می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه من و یا از طریق کد دستوری # ۱۰۰۰ * نیز استعلام طرح‌های اعلام‌شده را بگیرند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *