با سیم‌کارت دائمی رایتل، اعتبار دائمی بگیرید!

سیم‌کارت دائمی رایتل از خدمات پرطرفدار این اپراتور محبوب است که در این مطلب از خریدشارژ به سراغ آن رفته‌ایم و شرایط خرید و قیمت و امکانات این خدمت را بررسی می‌کنیم. با ما باشید.

مقدمه

اپراتور رایتل از اپراتورهای فعال در کشور است که سیم‌کارت رایتل دائمی نیز دارد و برای افرادی که دنبال سیم‌کارت دائمی هستند نیز این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند سیم‌کارت رایتل دائمی خرید کنند. اپراتور رایتل سیم‌کارت‌های دائمی خود را در دو طرح ویژه x50 و x10 ارائه داده است که افراد می‌توانند برای خرید هر یک از سیم‌کارت‌ها از طریق سایت رایتل اقدام کنند.

با سیم‌کارت دائمی رایتل، اعتبار دائمی بگیرید! 1

اپراتور رایتل یکی از اپراتورهای برتر در کشور است و تقریباً سومین اپراتور کشور محسوب می‌شود این اپراتور بزرگ در سال مالی گذشته موفق شده است تا به سود خالص برسد و در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ رشد چشم‌گیری داشته است.

طرح‌های فروش سیم‌کارت دائمی رایتل

اپراتور رایتل همان‌طور که در بالا اشاره کردیم برای فروش سیم‌کارت دائمی خود دو طرح ارائه داده است:

طرح x50 رایتل

در این طرح متقاضیان خرید سیم‌کارت رایتل دائمی می‌توانند شماره سیم‌کارت موردنظر خود را با پیش‌شماره ۰۹۲۰ انتخاب کنند و خرید کنند. با خرید سیم‌کارت رایتل دائمی«در طرح x50، پنجاه گیگابایت اینترنت، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۵۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه، ۱۰۰۰ دقیقه پیامک درون شبکه و ۵۰۰ عدد پیامک برون شبکه بهره‌مند خواهند شد.

در طرح X50، شما می‌توانید شماره موردنظر خود را با پیش‌شماره ۰۹۲۰ انتخاب و به قیمت ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال خرید کرده، هدایای زیر را دریافت کنید:

  • ۵۰ گیگابایت اینترنت
  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۵۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه
  • ۱۰۰۰ عدد پیامک درون شبکه و ۵۰۰ عدد پیامک برون شبکه
  • امکان انتخاب شماره
  • همراه با یک سیم‌کارت هدیه

طرح x10 رایتل

در این طرح متقاضیان خرید سیم‌کارت رایتل دائمی می‌توانند شماره سیم‌کارت موردنظر خود را با پیش‌شماره ۰۹۲۰ انتخاب کنند و خرید کنند. با خرید سیم‌کارت رایتل دائمی در طرح x10، ده گیگابایت اینترنت، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه، ۱۰۰۰ دقیقه پیامک درون شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک برون شبکه بهره‌مند خواهند شد.

در طرح X10 با خرید سیم‌کارت دائمی رایتل با پیش‌شماره ۰۹۲۰ علاوه بر دریافت سیم‌کارت به قیمت ۳۰۰،۰۰۰ ریال، هدایای زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

  • ۱۰ گیگابایت اینترنت
  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه
  • ۱۰۰۰ عدد پیامک درون شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک برون شبکه
  • امکان انتخاب شماره



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *