سیم کارت گردشگری چیست و چه مزایایی دارد؟

سیم کارت گردشگری از خدمات نوین ارتباطی برای مسافران و گردشگران است. گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند نیز می‌توانند با صرف هزینه‌ای مناسب سیم کارت گردشگری خود را از اپراتورهای مختلفی دریافت کنند. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به بررسی این نوع سیم کارت و مزایای آن می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

امکان اتصال به اینترنت و برقراری تماس تلفنی هنگام مراجعه به یک کشور دیگر ضروری است. اکثر اوقات گردشگرانی که به ایران می‌آیند مجبورند فقط با WiFi هتل‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها از اینترنت بهره‌مند شوند و ارتباط خود را برقرار کنند؛ اما اغلب افراد ترجیح می‌دهند که همیشه از یک سیم کارت استفاده کنند تا این امکان برایشان فراهم باشد تا دائماً آنلاین بوده و تمام امور خود را بتوانند در لحظه مدیریت کنند. برای این منظور می‌توان گفت سیم کارت گردشگری بهترین گزینه برای این افراد است.

سیم کارت گردشگری
سیم کارت گردشگری

در ایران تهیه سیم کارت گردشگری بسیار آسان است. شما می‌توانید از سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و شاتل موبایل سیم کارت توریسم خود را به‌راحتی تهیه نمایید.

سیم کارت گردشگری برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به ایران می‌آیند تنها با ارائه یک پاسپورت معتبر توسط خودشان یا مسئولان تور، می‌توانند به‌راحتی سیم کارت گردشگری را در مرزهای ورودی‌، فرودگاه‌های بین‌المللی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و یا آژانس‌های گردشگری کشور تهیه و استفاده نمایند.

مدتی پیش این سیم‌کارت‌ها در مشهد نیز به‌صورت جدی وارد فاز عملیاتی قرار گرفت و فروش آن به زائران، مسافران و گردشگران آغاز شد. سیم‌کارت‌های گردشگری در این شهر در بیش از ۲۳ نقطه و پایگاه قابل‌خرید هستند.

سیم کارت گردشگری ایرانسل

ایرانسل سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، این شرکت جزو اولین اپراتورهایی بود که این سیم‌کارت‌ها را تحت عنوان سیم کارت گردشگر به فروش می‌رساند. این سیم‌کارت‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند و میزان آن، در قیمت‌ها متفاوت هستند. هرچند این سیم‌کارت‌ها مصوب دولتی دارند و باید با همین قیمت‌ها به دست گردشگران برسند، اما گاها برخی افراد سودجو از ناآگاهی گردشگران خارجی سو استفاده می‌کنند و این سیم‌کارت‌ها را به قیمت‌های گزاف به دست آن‌ها می‌رسانند.

سیم کارت گردشگری و آشنایی با مزیت های ویژه آن برای گردشگران

افرادی که قصد خرید این سیم‌کارت‌ها را دارند، باید پاسپورت خود را به پایگاه‌های مستقر این نوع سیم‌کارت‌ها در مراکز فوق‌الذکر تحویل دهند تا پس از بررسی مدارک و اسکن آن‌ها، سیم کارت گردشگر در اختیارشان قرار بگیرد.

البته این سیم‌کارت‌ها، فقط برای یک ماه قابل‌استفاده هستند و درهرصورت، پس از یک ماه برای همیشه خاموش می‌شوند و دیگر ارائه سرویسی به مشترکان نخواهند داشت. ایرانسل به مشتریان خود این تضمین را داده است که با خرید سیم کارت گردشگر، از پرسرعت‌ترین اینترنت داخل کشور آن‌ها را بهره‌مند سازد و همچنین در آنتن دهی، ارسال پیامک و تماس نیز هیچ محدودیت و مشکلی نداشته باشند. پس به خاطر محدودیت زمان استفاده، هیچ محدودیتی در خدمات و ارائه آن گریبان گیر مشترکین این سیم‌کارت‌ها که اغلب افراد خارجی نیست هستند نخواهد شد.

از مزایای سیم‌کارت گردشگر ایرانسل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • اینترنت پرسرعت
  • مناطق تحت پوشش گسترده
  • پشتیبانی ۲۴/۷

سیم کارت گردشگری شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید و خوش‌نام تلفن همراه ایران، در کنار ارائه خدمات ویژه و باکیفیت به مشترکین داخل کشور خود، سیم‌ کارت جدیدی با هدف خدمات‌رسانی به شما مسافران و گردشگران عزیزی که وارد کشور ایران شده‌اید، ارائه کرده است. «سیم‌ کارت هوشمند توریست» شاتل موبایل، یک سیم ‌کارت هوشمند اعتباری است که به گردشگران امکان استفاده باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را داده و شما با استفاده از آن می‌توانید به‌آسانی با دوستان، خانواده و همکاران خود در ایران و سایر کشور‌ها از طریق تماس تلفنی، پیامک و اینترنت همراه با پوشش سراسری 3G و 4G ارتباط برقرار کرده و از این خدمات در کنار سفر خود لذت ببرید.

سیم‌ کارت هوشمند توریست شاتل موبایل، سیم‌کارتی هوشمند و اعتباری است. گردشگران می‌توانند با این سیم کارت خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را باکیفیت بالا و بسیار مقرون‌به‌صرفه دریافت کنند. این سیم کارت دارای پوشش سراسری 3G و 4G بوده و گردشگران می‌توانند از این خدمات در زمان سفر خود لذت ببرند.

سیم کارت گردشگری همراه اول

سری سیم‌کارت‌های گردشگری همراه اول برای دسترسی آسان، سریع و ارزان مسافرین ورودی به جمهوری اسلامی ایران به خدمات موبایل اپراتور همراه اول ارائه گشته است. این سیم‌کارت‌ها نیازهای دسته‌های مختلفی همچون ایران‌گردی، زیارتی و بازرگانی و بر پایه نیاز این افراد به مکالمه صوتی، ارسال پیامک و اینترنت 4G و همچنین مدت اقامتشان در ایران تعریف شده‌اند.

سیم کارت گردشگری همراه اول

خریداری و ثبت سیم‌کارت‌های گردشگری صرفاً با استفاده از پاسپورت امکان‌پذیر است و هر فرد می‌تواند نهایتاً سه سیم‌کارت به شکل هم‌زمان، فعال داشته باشد.

توجه داشته باشید که مشترکان برای برقراری تماس به مقصد خارج از ایران، لازم است پیش‌شماره بین‌الملل کشور مقصد را به ابتدای شماره مقصد اضافه نمایند.

مثلاً: ۰۰۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷۸۹ و یا ۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷۸۹+

مشترکان این سیم‌کارت‌ها می‌توانند با خریداری شارژ الکترونیکی یا فیزیکی همراه اول از طریق نمایندگی‌های همراه اول و یا فروشگاه‌های مجاز و با استفاده از کد دستوری زیر، اعتبار سیم‌کارت‌های خود را افزایش دهند:

#کد پانزده‌رقمی*۳۰۰*




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *