ثبت ‌نام طرح ترافیک اصفهان از ۱۲ بهمن

معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ثبت ‌نام طرح ترافیک اصفهان در هسته مرکزی برای سکنه این منطقه از فردا ۱۲ بهمن آغاز می شود.

ثبت ‌نام طرح ترافیک اصفهان

مسعود بنده خدا با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان تمام مصوبات لازم برای اجرایی شدن را دریافت کرده است، اظهار داشت: این طرح قرار است فاز به فاز اجرایی شود و در صورت تکمیل به عنوان طرح جایگزین طرح زوج و فرد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فاز اول اجرایی این طرح از فردا ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود، ابراز داشت: در این فاز به مدت دو ماه ساکنان هسته مرکزی شهر اصفهان می توانند برای ثبت نام به سایت این طرح مراجعه کنند.

معاون حمل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از ثبت نام ساکنان اعتبار سنجی انجام و نتایج آن به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد، افزود: پس از آن فروش طرح برای دیگر شهروندان نیز اجرایی خواهد شد.

تخفیف ۸۰ درصدی برای سکنه

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک شهر اصفهان نرخ مصوب دارد، اضافه کرد: قیمت مصوب برای ساکنان منطقه با ۸۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

بنده خدا با بیان اینکه برای ثبت نام سکنه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، ادامه داد: سقف تعداد ثبت نام نیز برای این طرح در نظر نگرفته‌ایم.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *