معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور رایتل

در این مطلب به معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل خواهیم پرداخت

اپراتور رایتل نیز همانند سایر اپراتورهای موبایل طرح‌های تشویقی را برای مشترکان قدیمی خود و کاربران جدیدی که به رایتل می‌پیوندند در نظر گرفته است تا کاربران را ترغیب به استفاده‌ی بیشتر از محصولات خود کند. در این مطلب با دسته‌بندی این طرح‌های تشویقی به دو دسته‌ی کلی به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. دسته‌ی اول این طرح‌های تشویقی برای کاربران غیر رایتلی و ترغیب آنها به استفاده از محصولات رایتل و دسته‌ی دوم برای کاربران رایتلی و تشویق آنها به استفاده بیشتر از خدمات و همچنین قدردانی از آنها در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه‌ی مطلب و با معرفی این طرح‌ها با ما همراه باشید.

معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور رایتل

طرح‌های تشویقی مشترکین جدید رایتل

رایتل برای مشترکین جدید سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود طرح‌های تشویقی مختلفی در نظر گرفته که به معرفی این طرح‌ها خواهیم پرداخت.

طرح شماره همسان

در این طرح می‌توانید سیم‌کارت دائمی رایتل را با پیش شماره‌ی ۰۹۲۰ و شماره همسان سیم‌کارت دائمی فعلی خود، با 75% تخفیف خریداری کنید. همچنین با خرید سیم‌کارت در این طرح، ۱۰۰۰ دقیقه تماس صوتی درون شبکه و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان از رایتل هدیه خواهید گرفت.

طرح انتخاب شماره سیم­کارت دائمی

در این طرح شرایطی اتخاذ شده تا متقاضیان سیم‌کارت‌های دائمی رایتل بتوانند شماره مورد نظر خود را با همان قیمت سابق، یعنی ۱۲۰ هزار تومان و بدون پرداخت قیمتی بالاتر، بهمراه بسته هدیه طرح بی نهایت 30 روزه، ثبت‌نام و فعال‌سازی نمایند. با خرید در این طرح، یک ماه مکالمه و پیامک درون شبکه‌ی نامحدود، ۵۰۰ دقیقه مکالمه و ۵۰۰ پیامک برون شبکه و بسته‌ی اینترنت با حجم ۳۰ گیگابایت و مدت یک ماهه از رایتل هدیه خواهند گرفت.

طرح‌های تشویقی مشترکین جدید رایتل

فروش عادی سیم کارت دایمی

همچنین با خرید عادی سیم‌کارت‌های دائمی رایتل نیز میتوانید از تخفیف ۵۰ درصدی در قیمت سیم‌کارت و هدیه‌ی تماس صوتی و پیامک درون‌شبکه‌ی نامحدود و یک گیگابایت اینترنت یک ماهه بهره‌مند شوید.

طرح سیم‌کارت اولی‌‌ها

اگر هنوز رایتلی نشده‌اید، می‌توانید با خرید سیم کارت اعتباری رایتل در طرح سیم‌کارت اولی‌ها دریافت کنید. هزینه‌ی خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل در این طرح رایگان بوده و با شرکت در این طرح می‌توانید از مکالمه‌ی درون‌شبکه‌ی رایگان و همچنین ۶ گیگابایت اینترنت ۶ ماهه (هرماه یک گیگابایت) بهره‌مند شوید.

همچنین با معرفی دوستان و آشنایان غیررایتلی خود و تشویق آنها به خرید سیم‌کارت رایتل می‌توانید به ازای هر نفر ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان از رایتل هدیه بگیرید.

طرح‌های تشویقی مخصوص رایتلی‌ها

مکالمه رایگان درون شبکه

رایتل در راستای گسترش فرهنگ همدلی و همسو با شعار “همراه همدل”، مکالمات درون شبکه خود را رایگان کرده است. شما می‌توانید با طرح مکالمه رایگان، بدون نیاز به خرید بسته‌ی مکالمه، از مکالمه رایگان با رایتلی های سراسر کشور بهره‌مند شوید.این امکان برای تمامی مشترکین رایتل فعال بوده و نیازی به فعال‌سازی یا پرداخت هیچ هزینه ای ندارد.

طرح‌های تشویقی مخصوص رایتلی‌ها

شارژ شورانگیز رایتل

شارژ شورانگیز طرح ویژه رایتل است که به مشترکان سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر بار شارژ کردن سیم‌کارت خود از طریق شارژ مستقیم یا خرید کارت شارژ تا ۳۵٪ شارژ بیشتر از رایتل دریافت کنید. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ درمورد جزئیات این طرح بیشتر توضیح داده‌ایم

جمعه‌های رایتلی

شما می‌توانید هر جمعه از طریق اپلیکیشن و سامانه رایتل من، یک بسته اینترنت تا سقف ۳۰ گیگابایت یا یک بسته‌ی مکالمه‌ی جذاب هدیه بگیرید. این هدایا به صورت تصادفی به کاربران اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها ۲۴ ساعت است.

فرصت‌های ارغوانی

در این طرح رایتل در راستای قدردانی از مشتریان خود، با همکاری با شرکت‌های دیگر به مشترکین خود هدایا و تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد. مشترکین رایتل می‌توانند با مراجعه به وبسایت رایتل و رفتن به بخش فرصت‌های ارغوانی لیست کامل شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارايه شده در این طرح و بسته‌های تخفیفی مربوط به هرکدام را مشاهده کرده و جهت خرید از هریك از فروشگاه‌ها، کدتخفیف رایتلی را دریافت و سپس خرید خود را نهایی کنند. از شرکت‌های موجود در این طرح می‌توان به شرکت‌هایی چون دیجی‌کالا، اسنپ‌ مارکت، ۳۰بوک و… اشاره کرد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *