معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل

به‌روزشده در ۶ مرداد ۱۴۰۰

در این مطلب به معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل خواهیم پرداخت.

ایرانسل برای تشویق مشترکان به استفاده از سرویس‌های خود و طرح‌های تشویقی برای کاربران خود در نظر گرفته است که این طرح‌های تشویقی به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند که دسته‌ی اول این طرح‌ها برای تشویق کاربران غیر ایرانسلی و ترغیب آنها به استفاده از محصولات ایرانسل و دسته‌ی دوم این طرح‌ها نیز مختص کاربران ایرانسلی و برای تشویق مشترکین به استفاده‌‌ی بیشتر از سرویس‌های ایرانسل در نظر گرفته شده‌اند.

معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل

ایرانسلی می‌شوید

ایرانسل برای کاربرانی که قصد داشته باشند به ایرانسل بپیوندند و از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی این شرکت استفاده کنند دو طرح تشویقی جداگانه در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

هدایا و مزایای سیم‌کارت دائمی

با خرید سیم‌کارت‌های دائمی یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی، می‌توانید از هدایا و مزایای زیر نیز برخوردار شوید:

  • بسته ۴ گیگابایتی ماهانه رایگان به ‌مدت شش ‌ماه (با اعتبار ۷ روز)
  • ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان ۳۰‌روزه
  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰‌روزه
  • شش‌ماه مکالمه نیم‌بها  با تمام خطوط داخلی (با تعرفه دقیقه‌ای ۳۰ تومان)
  • بسته ۱ گیگابایتی ماهانه رایگان به‌مدت پنج‌ماه (از ماه دوم فعال‌سازی)

سیم‌کارت اعتباری و بسته ترکیبی هدیه

همچنین با خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل نیز هدایای زیر به شما تعلق می­گیرد:

۱- بسته‌ی ۴ گیگابایتی اینترنت ماهانه به‌ مدت شش ‌ماه: این بسته به‌صورت ماهانه فعال می‌شود و به‌مدت ۷ روز اعتبار دارد.

۲- بسته‌ی ۱/۵ گیگابایتی اینترنت: این بسته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در دسترس شما قرار می‌گیرد و تا ۲۰ روز اعتبار دارد.

۳- بسته‌ی ۱۰۰ دقیقه‌ای مکالمه ایرانسلی: این بسته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در دسترس شما قرار می‌گیرد و تا ۲۰ روز اعتبار دارد.

۴- ۴ هزار تومان اعتبار اولیه

ایرانسلی هستید

ایرانسل برای مشترکین خود نیز طرح‌های تشویقی زیر را در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل

شارژ شگفت‌انگیز پلکانی

شما مشترکان اعتباری می‌توانید در زمان خرید شارژ بر اساس جدول زیر تا ۲۵٪ اعتبار هدیه دریافت کنید. مدت استفاده از اعتبار هدیه شما برای برقراری مکالمه‌، ارسال پیامک و پیام چندرسانه‌ای ایرانسلی یا استفاده از اینترنت همراه طبق جدول زیر است.

شارژ شگفت‌انگیز پلکانی

برای استفاده از شارژ شگفت‌انگیز، کد #رمز شارژ ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴* را وارد کنید. مهلت استفاده از هر یک از شارژهای شگفت‌انگیز در زمان مربوط پایان می‌یابد. همچنین می‌توانید از وبسایت خریدشارژ نیز برای خرید شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل استفاده کنید.

هدیه ایرانسل‌من!

در صورتی که برای اولین بار وارد اپلیکیشن «ایرانسل‌من» شوید می‌توانید ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳ روزه رایگان از ایرانسل دریافت کنید. به محض اولین ورود شما به اپلیکیشن ایرانسل‌من، این هدیه را دریافت خواهید کرد. همچنین ایرانسل ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای شما و دوستانتان در نظر گرفته‌ است که با دعوت آنها به استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

معرفی طرح‌های تشویقی اپراتور ایرانسل

برای دریافت این هدیه دوستان خود را به استفاده از نسخه وب‌اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل‌من دعوت کنید. در صورت ورود دوستانتان از طریق لینک موجود در پیامک دعوت، ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای هر دوی شما فعال می‌شود. این بسته هدیه تا پایان همان روز معتبر است و باید این نکته را نیز یادآور شد که این هدیه تنها در صورتی قابل فعالسازی است که دوستان شما پیش از این از هیچ ‌یک از نسخه‌های ایرانسل‌من استفاده نکرده باشند.

دعوت از دوستان

همچنین ایرانسل طرح‌های تشویقی‌ای نیز برای دعوت دوستانتان به تبدیل سیم‌کارتشان به سیم‌کارت 4G ایرانسل، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی و یا استفاده از اینترنت ایرانسل در نظر گرفته است.

در طرح اول با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۱۶ و دعوت آنها به تبدیل سیم‌کارتشان به 4G به هر دوی شما ۱ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه داده می‌شود. این هدیه به محض شروع استفاده دوست شما از اینترنت 4G به هر دوی شما تعلق می‌گیرد.

در طرح دوم نیز می‌توانید شماره اعتباری دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۹۲ پیامک کنید و از این طریق آن‌ها را به تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی دعوت کنید. در صورتی‌که دوستان شما این دعوت را پذیرفته و سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند، بسته هدیه ۲ گیگابایتی یک‌ ماهه برای شما فعال خواهد شد.

حذف قبض کاغذی

در صورتی که از سیم‌کارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۲۴۶۵ به کمپین حذف قبض کاغذی پیوسته و قبض‌های خود را به صورت الکترونیکی و با جزئیات بیشتر دریافت کنید. با این کار هم از قطع درختان جلوگیری کنید و هم از ۱ گیگابایت اینترنت یک روزه برخوردار شوید. برای اطلاعات بیشتر به سایت ایرانسل مراجعه کنید.

هدیه لنز بگیرید!

دوستان ایرانسلی‌تان را به عضویت در «لنز» دعوت کنید و هر دو از ۱ گیگابات اینترنت یک روزه بهره‌مند شوید. برای این کار شماره ایرانسل آن‌ها را در قسمت «دعوت از دوستان» در اپلیکیشن ایرانسل من وارد کرده یا به سرشماره ۳۱۱۳ ارسال کنید و منتظر ثبت‌نام دوستتان بمانید. برای دانلود برنامه لنز به این سایت مراجعه کنید.

ویرایش اطلاعات اینترنت ثابت

اگر از اینترنت ثابت ایرانسل استفاده می‌کنید، با مراجعه به پنل کاربری خود، به‌روزرسانی اطلاعاتتان (تلفن همراه، پست الکترونیک و…) و تایید آن‌ها ۵ گیگابایت اینترنت ۷ روزه هدیه بگیرید.

کد شگفتی‌ها

برای اطلاع از بسته‌ها و طرح‌های خاص و متنوع ساعتی، روزانه و ماهانه ایرانسل و صرفه‌جویی در هزینه، کد #۴۴۴۴* را شماره‌گیری و طرح مناسب خودتان را خریداری کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *