طرح زوج و فرد در کرمانشاه از اول بهمن اجرا می‌شود

طرح زوج و فرد در کرمانشاه بر اساس تصمیم کمیته فنی شورای ترافیک استان از اول بهمن ماه اجرا می‌شود.

طرح زوج و فرد در کرمانشاه

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: با توجه به درخواست رئیس پلیس راهور استان و هماهنگی به عمل آمده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها در جلسه امروز کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح و تصویب شد.

شهرام کهریزی افزود: بر اساس این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد می‌توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند.

وی ساعت اجرای طرح زوج و فرد در کرمانشاه را از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا میدان لشگر اجرا خواهد شد.

کهریزی با بیان اینکه در روز‌های تعطیل طرح زوج و فرد اعمال نمی‌شود، خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری طرح زوج و فرد خودرو‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کهریزی با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن‌ها اجرا می‌شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *