روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

در این مطلب به توضیح روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل خواهیم پرداخت.

روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

در صورتی که شما نیز به طور مداوم از اینترنت گوشی خود استفاده می‌کنید ممکن است از قابلیت تمدید خودکار بسته‌های اینترنتی استفاده کرده باشید. اما یکی از سوالاتی که پس از فعال‌سازی این سرویس ایجاد می‌شود روش‌های لغو آن در هنگامی که دیگر نیازی به آن نداریم است. بسیاری از افراد ممکن است با عدم اطلاع از این مورد، دچار اشتباه شده و مجبور به پرداخت هزینه بسته در زمانی شوند که دیگر به آن نیاز ندارند. برای جلوگیری از این اتفاق و آشنایی با روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل با ما همراه باشید.

روش اول: استفاده از کدهای دستوری

روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

کد لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل، یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های لغو تمدید خودکار بسته‌های اینترنت است. برای این کار فقط کافی است که کد (USSD) دستوری #۹*۵*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید.

پس از شماره‌گیری این کد تمام بسته‌های اینترنتی شما که قابلیت تمدید خودکار دارند، قابل مشاهده است و می‌توانید آن‌ها را به راحتی لغو کنید. همچنین برای اطمینان می‌توانید این کد را بعد از خرید هر بسته اینترنتی ایرانسل شماره‌گیری کنید. با این کار دیگر نگران از دست رفتن شارژ خود نخواهید بود. زیرا برخی از بسته‌ها به صورت پیش‌فرض، قابلیت تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را دارند.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من

روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

روش بعدی برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن «ایرانسل‌من» است. برای این کار وارد اپلیکشن «ایرانسل‌من» شوید. سپس بر روی بسته اینترنت فعال خود کلیک کرده و گزینه «بسته های افزایشی فعال با تمدید خودکار» را انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه‌ی «لغو تمدید خودکار» بزنید.

روش سوم: تماس با پشتیبانی ایرانسل

روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل

در صورتی که با استفاده از روش‌های قبلی نتوانستید تمدید خودکار بسته‌ی اینترنت خود را لغو کنید می‌توانید برای لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید. برای انجام اینکار در صورتی که از خط ایرانسل تماس می‌گیرید با شماره ۷۰۰ و در غیر این‌صورت با شماره‌ی ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

نکته: اگر از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید با شارژ نکردن سیم‌کارت خود نیز جلوی تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را بگیرید. از آنجایی که هزینه تمدید خودکار بسته‌ها از شارژ شما کم می‌شود، این کار به نوعی باعث لغو تمدید بسته‌ها می‌شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *