محدودیت های ترافیکی در کرمان

در ایام دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی محدودیت های ترافیکی در برخی مناطق اعمال می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، رئیس پلیس راهور کرمان: در این هفته به علت محدودیت های ترافیکی، توقف و تردد خودروهای سنگین در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای ممنوع است و باید از مسیر جایگزین بزرگراه جنوبی امام خمینی تردد کنند.

محدودیت های ترافیکی در کرمان

سرهنگ پاک ایزدی افزود: ورودی گلزار شهدا از سمت تخت درگاه قلی بیگ و خیابان ظهور خواهد بود که از خیابان ظهور به سمت گلزار شهدا مسیر به‌صورت پیاده راه تعریف شده است. وی افزود: وسایل نقلیه عمومی هم وجود دارد در روزهایی که مراسم ویژه‌ای در مصلای کرمان برگزار می‌شود نیز محدودیت‌هایی در ساعات برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

محدودیت های ترافیکی در کرمان

 خدمات‌دهی به زائرین در گلزار شهدا کرمان

به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد زائرین سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، اتوبوس‌های خط واحد مستقر شده است. خدادی رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری کرمان گفت: برای ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تسهیل در رفت‌وآمد زائرین از مسیر گنبد جبلیه تا گلزار شهدا اتوبوس‌های خط واحد شهرداری کرمان مستقر شده است.

وی تصریح کرد: این اتوبوس‌ها زائرین را از گنبد جبلیه تا گلزار شهدا و بالعکس جابجا می‌کنند. خدادادی عنوان کرد: از ۱۰ دی‌ماه تا جمعه ۱۷ دی‌ماه اتوبوس‌های خط واحد از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ شب آماده خدمت‌رسانی هستند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *