چه خودرو‌هایی امسال باید معاینه فنی بگیرند؟

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای امسال خودرو‌های تولید سال ۹۷ مشمول اخذ معاینه فنی می‌شوند، گفت: شهروندان باید متناسب با ماه تولید خودرویشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

معاینه فنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین مقدم در گفتگو با رادیو تهران اظهار کرد: بر اساس قانون هوای پاک، خودرو‌های شخصی پس از چهار سال از زمان تولید باید معاینه فنی بگیرند، اما باید بر اساس ماه تولید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند، به عنوان مثال اگر خودرویی در شهریور ماه سال ۹۷ تولید شده باشد، باید در شهریور ماه ۱۴۰۱ برای اخذ معاینه فنی به مراکز مراجعه کند.

چه خودرو‌هایی امسال باید معاینه فنی بگیرند؟ - خودرونویس

او اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود این روند را رعایت کنند تا تقاضا‌ها و مراجعات در طول سال براساس زمان تولید انجام شود تا در مراکز معاینه فنی شاهد ازدحام انتها و یا اوایل سال در مراکز معاینه فنی نباشیم.

وی گفت: مراکز هجده گانه معاینه فنی شهر تهران از ساعت ۷:۳۰ صبح آماده ارائه خدمت هستند و ساعت پایانی فعالیت آن‌ها نیز ۱۵:۳۰ است، اما برخی مراکز تا ساعت ۱۷ نیز به متقاضیان خدمت رسانی می‌کنند که اسامی آن‌ها در سامانه ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران مشخص شده است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *