ممنوعیت فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها در حدفاصل بین سحر تا افطار

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره ممنوعیت فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها در حدفاصل بین سحر تا افطار گفت: همه اغذیه‌فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی می‌باشند؛ ازاین‌رو فعالیت واحدهای اغذیه‌فروشی در حدفاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سردار حسین رحیمی با بیان این خبر که رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است گفت: همه اغذیه‌فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی می‌باشند؛ ازاین‌رو فعالیت واحدهای اغذیه‌فروشی در حدفاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

ممنوعیت فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها در حدفاصل بین سحر تا افطار

وی افزود: در پایانه‌های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفاً ارائه غذای سرد آن‌هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همه رده‌های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایتشان و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

ممنوعیت فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها در حدفاصل بین سحر تا افطار

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بی‌حجابی پدیده‌ای نابهنجار است که دشمنان به‌طور جد به دنبال ترویج آن هستند، عنوان داشت: در همه واحدهای صنفی که محل مراجعه مردم هستند، باید شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: پلیس امروز خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگ‌ترین توفیق می‌داند و تکریم شهروندان در رأس مأموریت‌های پلیس است؛ چراکه شهروندان ما متدین، مقید و وظیفه‌شناس هستند.

وی با اشاره به اینکه همه اصناف و کسبه برای ما محترم هستند، گفت: لازم است که اغذیه‌فروشی‌ها و… در ایام ماه مبارک رمضان بر اساس ضوابط ابلاغی‌شان و حرمت این ماه را رعایت کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های بزرگ‌راه‌های پایتخت توسط یگان امداد فاتب بیان داشت: برای ارتقا سطح امنیت بزرگ‌راه‌های پایتخت، گشت‌های یگان امداد در طول شبانه‌روز به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح بزرگ‌راه‌های پایتخت به‌صورت هدفمند گشت زنی خواهند کرد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *