هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

اپراتورهای تلفن همراه هر ساله به مناسبت عید نوروز برای کاربران خود هدایای نوروزی مخصوصی تدارک می‌بینند و نوروز ۱۴۰۰ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. از همین رو، در این مطلب به بررسی هدایای نوروزی اپراتورها به مناسب نوروز ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ هرکدام از اپراتورها به رسم سال‌های گذشته هدایای نوروزی ویژه‌ای برای کاربران خود تدارک دیده‌اند که این هدایا شامل خدمات و بسته‌های رایگان، تخفیف‌ها و جوایز نقدی و غیرنقدی مختلف می‌شوند. برای اطلاع از هدایای نوروزی اپراتورها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هدایای نوروزی ایرانسل

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیه‌ی مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود، در ایام نوروز، در نظر گرفته است.

هدیه مکالمه و اینترنت رایگان

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فررودین سال ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بسته‌ی ترکیبی یک ساعت مکالمه‌ی رایگان ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل، از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز به ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت، هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌را دریافت خواهد کرد.

هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

اما این تمام ماجرا نیست. ۵ ربع سکه بهار آزادی هم برای ۵ نفر از مشترکانی در نظر گرفته شده که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من بیشترین تکان را به گوشی‌هایشان داده باشند

۲۸ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز

کاربران ایرانسل تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با استفاده از اپلیکیشن پیشواز ایرانسل شانس خود را برای دریافت جوایز ویژه نوروزی امتحان کنند. این جوایز شامل یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی، چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی و جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر می‌شود.

جایزه ۱۴ میلیون تومانی

با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی خود در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، می‌توانید شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنید.

  • هر بارگذاری پیشواز شخصی، ۱ امتیاز
جایزه ۱ میلیون تومانی

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز، می‌توانید یکی از چهارده برنده جوایز  ۱ میلیون تومانی ایرانسل باشید.

  • هر آهنگ پیشواز هوشمند، ۱ امتیاز بیشتر
جوایز ۱۴۰۰ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل نیز می‌توانید یکی از ۱۴۰۰ برنده جوایز ۱۴ گیگابایتی باشید.

  • هر پیشواز عادی، ۱ امتیاز بیشتر
هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

به این ترتیب تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از هدایای دیجیتال این اپراتور در ایام نوروز ۱۴۰۰ بهره‌مند شده و همچنین شانس خود را برای بردن جوایز نقدی ایرانسل امتحان کنند.

هدایای نوروزی همراه اول

همراه اول نیز همانند سال‌های گذشته به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰، به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می‌دهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از روز اول فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰هزار ریال، ۲۰هزار ریال، ۵۰هزار ریال، ۱۰۰هزار ریال و ۵۰۰هزار ریال)، بهره‌مند گردند.

این عیدی بصورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترکین می‌توانند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت آزاد از آن استفاده نمایند. این بدان معناست که خرید سایر بسته‌ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه و تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

نحوه ثبت‌نام و فعالسازی طرح

  • ثبت‌نام به صورت رایگان و از طریق شماره گیری کد دستوری *۱۴۰۰# و یا از طریق آدرس my.mci.ir امکان‌پذیر است.
  • مهلت استفاده از بسته عیدی از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.
  • ثبت‌نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و در طول بازه زمانی اعلام شده امکان‌پذیر است.

هدایای نوروزی رایتل

رایتل نیز همانند دیگر اپراتورها به مناسب فرا رسیدن سال ۱۴۰۰، هدایای نوروزی ویژه‌ای برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

رایتل ضمن تبریک سال ۱۴۰۰، یک بسته هدیه برای مشترکین خود در نظر گرفته است. کاربران رایتل می‌توانند ۱۴۰۰ مگابایت اینترنت هدیه یک‌روزه رایتل را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه فعال کنند. برای فعال‌سازی هدیه نوروز ۱۴۰۰ رایتل خود باید به سامانه رایتل مراجعه کنید.

هدایای نوروزی شاتل موبایل

شاتل موبایل در روز تحویل سال ۱۴۰۰، به همه مشترکین خود بسته عیدی ۳۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه و ۳۰ دقیقه مکالمه درون‌شبکه اهدا می‌کند. اما جشنواره نوروزی شاتل موبایل همچنان ادامه دارد. در این جشنواره همه مشترکین جدید و مشترکین فعلی شاتل موبایل می‌توانند در ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۰، هر روز بدون قرعه‌کشی از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این هدایا شامل اینترنت همراه رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت‌انگیز خواهند بود

هدایای نوروزی اپراتورها به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

شرایط شرکت در جشنواره

مشترکین جدید شاتل موبایل برای شرکت در جشنواره، کافی است در اسفند ۱۳۹۹ سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل خریداری کرده (بسته آغازین ۱ تا ۴)، سیم‌کارت خود را فعال کنند و حداقل ۱۰،۰۰۰ تومان شارژ به اعتبار سیم‌کارت خود اضافه کنند و در ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۰، هر روز از شاتل موبایل هدیه بگیرند.

همچنین مشترکین فعلی شاتل موبایل می‌توانند در طول اسفند ۱۳۹۹، تنها با رساندن مصرف اینترنت یا مکالمه خود به حد نصاب (که برای آن‌ها پیامک خواهد شد)، در ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۰، هر روز از شاتل موبایل هدیه بگیرند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *