همه‌چیز درباره زی‌تل: خدمات و مزایا

زی‌تل جزو معدود شرکت‌هایی در ایران است که اینترنت TD-LTE نامحدود می‌دهد. شرکت‌های زیادی در ایران مشغول ارائه سرویس TD-LTE هستند ولی اینترنت زی‌تل علاوه بر اینکه نامحدود است؛ در یک مورد دیگر نیز بسیار متفاوت عمل می‌کند و آن نصب مودم بیرونی است.

زی‌تل می‌گوید فرکانس‌های اینترنت TD-LTE قدرت نفوذپذیری کمی دارند و غالب اوقات نمی‌توانند از دیوار و پنجره و حتی شیشه عبور کرده و وارد خانه‌ها شده تا از طریق گیرنده‌های یک مودم داخلی، دریافت شوند. بنابراین، برای پوشش بهتر آنتن‌دهی و رفع مشکلات سیگنال‌ها، مودم بیرونی یا اکسترنال نصب می‌کنند و بعد از طریق یک کابل شبکه، اینترنت را از مودم به درون خانه آورده و به یک روتر بی‌سیم یا اکسس‌پوینت وصل می‌کنند تا کاربر بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد.

در وب‌سایت این شرکت آمده است:

«Zitel یا زی‌تل، برند تجاری شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان است که با مجوز رسمی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بی‌سیم (FWA) از سازمان تنظیم مقررات رادیویی در استان‌های تهران و البرز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است. ما دغدغه کیفیت خدمات اینترنت در کشور را به‌عنوان یکی از مشکلات صنعت رصد کردیم با اعتماد و اطمینان به استعدادهای داخلی، تجربه‌های برتر و بهره‌گیری از آخرین نسل تکنولوژی‌های مخابراتی به سراغ این چالش بزرگ رفتیم. می‌خواهیم انتظارات مشتری از کیفیت خدمات ارتباطی را بازتعریف کنیم و همیشه یک قدم جلوتر از این انتظارات باشیم. ما اکنون تجربه کیفیت جهانی اینترنت را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهیم و به این موفقیت بزرگ افتخار می‌کنیم.»

خدمات زی‌تل

سرویس اینترنت خانگی زی‌تل

با این سرویس شما می‌توانید اینترنتی با استاندارد جهانی در خانه خود داشته باشید. به‌سادگی استریم کنید و ویدیوهای طولانی را با کیفیت بالا ببینید. از بازی‌های آنلاین، وبگردی، شبکه‌های اجتماعی و همه سرویس‌های اینترنتی بدون دغدغه تمام شدن حجم و خرید حجم اضافه لذت ببرید. با سرعت بالای این سرویس، شما می‌توانید با دوستان و اعضای خانوادتان بدون افت سرعت، به‌طور هم‌زمان از اینترنت استفاده کنید و با آسودگی خاطر دسترسی آن را با سایرین به اشتراک بگذارید. به‌عنوان یک کاربر حرفه‌ای، نامحدود بودن واقعی و سرعت خارق‌العاده را با سرویس اینترنت خانگی Zitel تجربه کنید.

سرویس TD-LTE زی‌تل

سرویس Zitel TD-LTE با بهره‌وری از قابلیت‌های فناوری LTE پیشرفته تضمین‌کننده یک سرویس پایدار با نرخ بیتی و کیفیت بالا برای شما است. راه‌اندازی این سرویس نیازی به دید مستقیم ندارد و تنها با نصب مودم «بیرونی» – Outdoor در محل سازمان شما، در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌پذیرد.

پهنای باند اختصاصی

سرویس اختصاصی نقطه‌به‌نقطه Zitel با بهره‌مندی از شبکه زیرساخت رادیویی گسترده Backhaul و مسیرهای رادیویی دارای افزونگی Redundancy، امکان ارتباط پایدار و مطمئن را برای مشترکین خود فراهم می‌سازد. مانیتورینگ اختصاصی و پشتیبانی فنی حرفه‌ای به‌صورت ۲۴ ساعته، از مهم‌ترین مزیت‌های این سرویس است که توسط کارشناسان خبره شرکت به مشتریان سازمانی Zitel ارائه می‌گردد. از خصوصیات منحصربه‌فرد این سرویس، همچون قابلیت اطمینان و کیفیت سرویس مطلوب و نرخ بیتی بسیار بالا نسبت به سرویس‌هایی چون ADSL و نصب و راه‌اندازی سریع و ارزان نسبت به فناوری فیبر نوری موجب شده است تا این سرویس جزو بهترین انتخاب‌های مدیران شبکه در سازمان‌های مختلف محسوب شود.

زی‌تل
زی‌تل

سرویس Airfiber زی‌تل

در برخی از برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل عدم پوشش دهی و یا پر شدن ظرفیت سایت‌های TD-LTE امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت زی‌تل میسر نیست.

جهت حل این مشکل و به دنبال تحقق هدف اصلی شرکت که ارتقا سطح کیفیت اینترنت در ایران است کارشناسان مجرب ما محصولی جدید به نام Airfiber را طراحی نموده‌اند که امکان ارائه سرعتی بدون نوسان و با کیفیت ثابت را ارائه می‌نماید.

مراحل انجام کار

  • ثبت سفارش
  • امکان‌سنجی
  • عقد قرارداد با ساختمان
  • برقراری ارتباط رادیویی، نصب تجهیزات شبکه، کابل‌کشی و تحویل سرویس داخل منزل هرکدام از مشترکین

شرایط دریافت سرویس

جهت ارائه سرویس نیاز به حداقل ۶ کاربر در ساختمان است.

مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد Airfiber

  • پوشش دهی کامل در تهران، البرز و لواسان
  • اینترنت نامحدود واقعی (بدون اعمال هرگونه محدودیت بر روی حجم مصرفی)
  • ارائه سرویس و نصب تجهیزات رادیویی و شبکه به‌صورت امانی و کاملاً رایگان
  • نصب و راه‌اندازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن (طی مدت ۴۸ ساعت کاری از زمان عقد قرارداد)
  • کیفیت ثابت و حداقل نوسان سرعت
  • بدون محدودیت و قابل‌ارائه در همه ساختمان‌ها با هر بستر زیرساختی
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *