چگونه از سرویس کنفرانس تلفنی رایتل استفاده کنیم

شیوع ویروس کرونا در یک سال و نیم گذشته باعث گردیده تا نیاز به یک بستر برای صحبت‌های گروهی و خانوادگی از راه دور افزایش یابد.

رایتل از اپراتورهای فعال در کشور است که اقدامات زیادی را در جهت رضایت مشترکین و کاربران خود انجام داده است. یکی از خدمات ویژه‌ای که اپراتور رایتل برای مشترکین خود در نظر گرفته است، سرویس کنفرانس تلفنی رایتل است. در واقع این سرویس رایتل امکانی را برای مشترکین فراهم می‌کند تا به صورت هم‌زمان بتوانند با ۵ نفر مکالمه داشته باشند..

سرویس کنفرانس تلفنی رایتل

فقط تماس‌گیرنده باید مشترک رایتل باشد و ۴ مخاطب دیگر می‌توانند از هر اپراتور دیگری باشند یا حتی از خط تلفن ثابت استفاده کنند. با این کار می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. هزینه مکالمه هم بر عهده تماس‌گیرنده است. این سرویس به طور پیش‌فرض برای تمامی مشترکین رایتل فعال است.

روش برقراری کنفرانس تلفنی رایتل

برای برقراری تماس گروهی گوشی موبایل شما باید دارای قابلیت کنفرانس تلفنی باشد. کافی است با نفر اول تماس بگیرید و نفر اول را در حالت Hold  نگه دارید؛ سپس با نفر دوم تماس بگیرید و نفر دوم را هم در حالت Hold قرار دهید؛ به همین ترتیب تا نفر چهارم این کار را انجام ‌دهید تا بتوانید با هر ۴ نفر به طور هم‌زمان مکالمه داشته باشید.

 اگر می‌خواهید هیچ تماسی را از دست ندهید، می‌توانید سرویس انتظار مکالمه را نیز فعال کنید. با فعال کردن این سرویس چنانچه حین تماس گروهی، کسی با شما تماس بگیرد، از تماس مطلع خواهید شد و می‌توانید تماس را جواب دهید.

هزینه هر تماس در کنفرانس صوتی، معادل یک تماس عادی و بر عهده تماس‌گیرنده خواهد بود؛ به عنوان مثال اگر شما ۴ نفر را به کنفرانس اضافه کنید، هزینه هر ۴ تماس بر عهده شما خواهد بود.

شما می‌توانید از طریق سایت خریدشارژ نسبت به شارژ سیم‌کارت رایتل خود اقدام نمایید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *