گیفت‌کارت گوگل‌پلی

گوگل پلی فروشگاه آنلاین شرکت گوگل است. اگر کاربر سیستم عامل اندروید باشید اپلیکیشن گوگل‌پلی به صورت پیش‌فرض روی دستگاه شما نصب شده است.
این فروشگاه دارای نسخه تحت وب نیز هم هست. با گوگل‌پلی امکان دسترسی به هزاران برنامه و بازی اندرویدی، کتاب، موسیقی، فیلم… دارید. اما دسترسی به نرم‌افزارها و خدمات غیر رایگان گوگل تنها با شارژ اکانت گوگل امکان‌پذیر است.
گیفت‌کارت گوگل پلی همان کارت هدیه شرکت گوگل و نوعی اعتبار مجازی است که با خرید آن می‌توانید اکانت گوگل خود را به راحتی شارژ و ازتمام نرم‌افزارها و محصولات غیر رایگان گوگل از جمله گوگل‌پلی موزیک با امکان دسترسی به آرشیو گرانبهایی از موسیقی با بالاترین کیفیت، استفاده کنید.
گیفت‌کارت گوگل‌پلی تاریخ انقضاء ندارد و یک هدیه جذاب و محبوب به شمار می‌آید. سایت خرید شارژ امکان خرید امن و آسان  گیفت‌کارت گوگل‌پلی را برای شما فراهم آورده است. کافیست چند گام ساده زیر را دنبال کنید:

گیفت‌کارت گوگل‌پلی

مراحل خرید گیفت‌کارت گوگل‌پلی


۱- ابتدا به قسمت خرید گیفت کارت گوگل‌پلی بروید. برای این ‌کار شما هم می‌توانید از منوی بالای سایت استفاده کنید هم از دسترسی آسان داخل صفحه.
۲- گیفت کارت با مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
۳-  شماره موبایل خود را وارد کنید. و مطمئن شوید که شماره  درست وارد شده. این بخش برای پیگیری فرایند پرداخت ضروری است.
شماره موبایل را با صفر اول و بدون کد ۰۰۹۸ وارد کنید.
اگر شماره موبایل شما تعداد ارقامش کم یا زیاد باشد، با زدن دکمه پرداخت، کادر مربوط به شماره موبایل قرمز می‌شود.
۴-ایمیل خود را جهت پیگیری خرید و پشتیبانی بهتر وارد کنید. این بخش اختیاری است اما در صورت وارد کردن ایمیل یک نسخه رسید گیفت‌کارت را دریافت خواهید کرد.
همچنین  با ذخیره اطلاعات تماس خود می‌توانید در مراجعات بعدی با سهولت و سرعت بیشتری خرید خود را انجام دهید.
۵- در کادر نمایش داده شده از نوع گیفت کارت و مبلغ آن مطمئن شوید.
۶- پس از تکمیل اطلاعات فرم و اطمینان از نوع محصول و مبلغ مورد نظر خود، با زدن دکمه پرداخت به درگاه بانک منتقل خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با پرداخت اینترنتی این مطلب را در وبلاگ مطالعه کنید.
۵-پس از تکمیل خرید اطلاعات آن از طریق پیامک ارسال می‌شود. همچنین در صورتی که ایمیل خود را وارد کرده‌اید یک نسخه رسیدخرید گیفت‌کارت گوگل‌پلی برای شما ایمیل می‌شود.

نحوه شارژ Redeem گیفت کارت گوگل پلی

با استفاده از کامپیوتر یا لپ‌تاپ

قبل از انجام هر کاری باید آی‌پی خود را به آی‌پی آمریکا تغییر دهید. مهم نیست که هنگام ساخت اکانت جیمیل، شماره ایران را وارد کرده باشید یا با آی‌پی ایران آن را ساخته باشید. چیزی که اهمیت دارد، این است که آی‌پی شما بعد از استفاده اولین گیفت کارت باید آمریکا باشد. برای اطمینان از این مسئله مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا با اکانت جیمیل خود لاگین کنید و وارد اکانت گوگل خود شوید.
در صفحه باز شده، در قسمت Your Devices یا دستگاه های شما، بررسی کنید اگر هرگونه دستگاهی که با آی‌پی ایران یا جایی غیر از آمریکا به اکانت شما متصل است. از طریق گزینه Manage Devices (مدیریت دستگاه ها) آن را قطع و حذف کنید.

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 1

توجه داشته باشید در صورتی که از آی‌پی آمریکا استفاده نکنید، اکانت جیمیل شما بلاک خواهد شد.

بعد از تغییر آی‌پی برای اطمینان از تغییر کردن آن، به سایت iplocation.net رفته و در پایین صفحه در قسمت Country بررسی کنید که اسم کشور United States باشد. 

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 2

پس از تنظیم آی‌پی و اطمینان از از تغییر کردن آن به صورت زیر عمل کنید.

ابتدا وارد سایت play.google.com شوید و سپس وارد اکانت Gmail خود شوید.

در سایت play.google.com اگر اکانت شما دارای زبان فارسی است بر روی گزینه استفاده از کارت هدیه و اگر اکانت دارای زبان انگلیسی است روی گزینه Redeem  کلیک کنید.

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 3

سپس کد گیفت کارت را در پنجره باز شده وارد کنید.
حالا برای تایید و شارژ حساب دکمه Redeem را کلیک کنید.

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 4

 

بعد از اینکه مراحل بالا را انجام دادید ممکن است از شما کد پستی خواسته شود، باید توجه داشته باشید که حتما می‌بایست کد پستی  ایالت کالیفرنیا آمریکا را وارد کنید. از ایالت های دیگر استفاده نکنید چون ممکن است به گیفت کارت شما مالیات تعلق بگیرد. برای بدست آوردن کد پستی آمریکایی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و در آنجا یک آدرس دلخواه در ایالت کالیفرنیا انتخاب کنید و دوباره دکمه Redeem را کلیک کنید.

با استفاده از موبایل یا تبلت

برنامه گوگل پلی استور (google Play Store) را باز کنید. سپس منویی که در تصویر مشخص شده است را لمس کنید.

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 5

 

در این قمست منویی مانند شکل زیر باز می شود. شما می بایست گزینه Redeem را انتخاب کنید.

 

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 6

 

باکسی باز می شود که باید در آن کد گیفت‌کارت خود را وارد کنید. این کد را در قسمت Enter Code وارد کنید و سپس Redeem را لمس کنید.

گیفت‌کارت گوگل‌پلی 7

 

اکنون گیفت کارت شما شارژ شده، و در اعتبار حساب گوگل شما اضافه می شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *