استفاده از بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی تا دی ماه مهلت دارد

از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه، مردم با مراجعه به مراکز مربوطه و پرداخت اصل مبلغ جریمه، می‌توانند از تخفیف بخشودگی، استفاده کنند. البته این تخفیف تا دی ماه ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت و اگر باز هم مالکان خودروها، پرداخت جریمه‌های خود را به تعویق بیندازند، دیگر فرصت بخشودگی را از دست می‌دهند و قانون دو برابری جرایم دوباره اعمال می‌گردد.

بخشودگی جرایم رانندگی ۱۴۰۰

در همین رابطه طی روزهای اخیر خبر می‌رسد که در ماه مبارک رمضان نیز برای اهداکنندگان خون مورد تشویقی تازه‌ای از سوی پلیس در نظر گرفته شده است که به بخشیده شدن جریمه‌های مربوط به محدودیت تردد شبانه مربوط است. در واقع رانندگانی که مشمول جریمه‌های رانندگی ناشی از تردد بعد از ساعت ۹ شب شده‌اند با اهدای خون در ماه رمضان مورد بخشش جریمه منع تردد واقع می‌شوند.

حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در این رابطه می‌گوید:‌ «در ماه مبارک رمضان امسال در راستای استمرار سنت حسنه مومنین روزه‌دار و تسهیل شرایط اهدا خون با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان انتقال خون مقرر شد تا برای افرادی که می‌خواهند بعد از ساعات منع تردد شبانه به سازمان انتقال خون مراجعه کنند، فرصتی در نظر گرفته شود. به این ترتیب پس از مراجعه افراد به سازمان انتقال خون لیستی از آن‌ها به نیروی انتظامی ارسال می‌شود و در صورت اعمال جریمه، بر اساس روز، زمان و ساعت مراجعه افراد جریمه آن‌ها اصلاح و پاک خواهد شد.»




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *