ترافیک بومی شاتل موبایل

ترافیک بومی شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است. شاتل موبایل در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۶ به‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور وارد بازار ارتباطات کشور شده است.
ترافیک بومی شاتل موبایل، از همان ابتدا و در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و همگام با اپراتورهای اصلی با هدف توسعه کسب و کارهای بومی، به این ترتیب اعلام شد:

قیمت ترافیک داخلی برای (وب‌سایت‌های منتخب ایران) همواره به صورت نیم‌بها (نصف قیمت ترافیک بین‌الملل) و ترافیک پیام رسان های گپ، آی گپ، بله، سروش و بیسفون به صورت یک سوم بها محاسبه خواهد شد.
بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت داخلی شامل تعرفه ترافیک بومی شاتل می‌شوند. لیست این وب‌سایت‌های منتخب با این لینک قابل دسترس است.

نکات

لازم به ذکر است، محاسبه ترافیک بومی شاتل موبایل به صورت نیم‌بها برای سایت‌های ذکر شده تنها در صورتی امکان‌پذیر است که سایت مذکور دقیقا با آی‌پی موجود در لیست موجود بازدید شود. لذا مدیران وب‌سایت‌ها، هر گونه تغییری  در آی‌پی را باید به اطلاع شاتل موبایل و رگولاتوری برسانند. عدم اطلاع‌رسانی می‌تواند باعث خارج شدن وب‌سایت از فهرست ترافیک نیم‌بها شود. و شاتل موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

در همین راستا پیام‌رسان‌های بومی از این پس باید هرگونه تغییر یا راه‌اندازی سرویس جدیدی را هم‌زمان با راه‌اندازی به رگولاتوری و اپراتور اطلاع دهند.

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *