از جشنواره پاییزی شاتل موبایل خبر دارید؟

در میانه جشنواره پاییزی شاتل موبایل هستیم و می‌خواهیم در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ شما را با شاتل موبایل، یکی از اپراتورهای محبوب کشورمان و خدمات بی‌نظیرش در جشنواره پاییزی‌اش آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

شاتل موبایل که بود و چه کرد؟

شاتل موبایل در سال ۹۶ به‌عنوان نخستین و تنها اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه (Full MVNO حقیقی) کشور با ارائه‌ی سیم‌کارت‌های خود با پیش‌شماره ۰۹۸۸ و کد یک، فعالیت خود را در بازار ارتباطات کشور آغاز کرد. این اپراتور با ایجاد زیرساخت‌های فنی به‌روز و ایجاد شبکه تلفن همراه هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن، گسترده‌ترین پوشش‌ سراسری 3G و 4G/LTE در سراسر کشور، ارائه‌ی مزایا و خدمات ویژه، خدمات محتوایی و سرگرمی منحصربه‌فرد و کاهش هزینه‌های مشترکین، توانسته تجربه‌ی بی‌نظیری از ارتباط پیوسته و باکیفیت برای مشترکین ایجاد کند.

اکنون شاتل موبایل با معرفی و عرضه‌ی سیم‌کارت‌های هوشمند، تجربه‌ی بهینه‌تری را به مشترکین خود ارائه می‌کند. درواقع سیم‌کارت هوشمند بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترک همیشه بهترین شبکه و فناوری را برای اتصال انتخاب می‌کند.

جشنواره پاییزی شاتل موبایل

حال که این‌همه از وجنات شاتل موبایل برایتان گفتیم، خبر خوبمان است که این اپراتور حرفه‌ای اقدام به برگزاری یک جشنواره پاییزی نیز کرده است.

هر هفته؛ بزن به هدف و جایزه بگیر!

پاییز ۱۴۰۰ در جشنواره پاییزی شاتل موبایل شرکت کنید و هر هفته مکالمه، اینترنت همراه و اینترنت ADSL هدیه بگیرید. برای شرکت در این جشنواره کافی است میزان مصرف مکالمه و اینترنت شما در طول هفته به حدنصاب تعیین‌شده برسد تا در هفته بعدی بدون قرعه‌کشی از این هدایا بهره‌مند شوید. روش دریافت هدیه‌های جشنواره پاییزی شاتل موبایل برای هر مشترک منحصربه‌فرد بوده و هر هفته از طریق پیامک اعلام می‌شود.

جشنواره پاییزی شاتل موبایل

شرایط جشنواره پاییزی شاتل موبایل

با رسیدن به شروط مصرف هفتگی، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه‌شنبه هفته بعد برای شما به‌صورت خودکار فعال می‌شود. اگر مشترک ADSL شاتل هستید، برای دریافت هدیه اینترنت ثابت خود، پیامکی حاوی کد تخفیف با مهلت فعال‌سازی ۷ روزه دریافت می‌کنید. کافی است کد را در صفحه مدیریت حساب اینترنت ADSL خود از طریق منوی «خدمات شاتل»، گزینه «کد تخفیف» وارد کرده و از اینترنت ثابت هدیه خود بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید استفاده از بسته‌های هدیه سیم‌کارت در میزان مصرف هفتگی محاسبه نمی‌شود.

به پشتیبانی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به‌صورت آنلاین با آن‌ها چت کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *