آیا از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل خبر دارید؟

معرفی خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل

شاتل موبایل به دنبال ارزش‌آفرینی و خلاقیت بر روی هر خدمتی است که می‌تواند کسب‌وکار و زندگی مشترکانش را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی شاتل موبایل

مشترکین شاتل موبایل به پشتوانه زنجیره متنوع محصولات و خدمات گروه خدمات ارتباطی شاتل به طیف گسترده‌ای از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل اختصاصی از جمله محتوای چندرسانه‌ای، مسابقه و سرگرمی و خدمات مکمل دسترسی خواهند داشت. افزون بر این شاتل موبایل با ارائه خدمات نوآورانه و متمایزی در حوزه محتوای همراه، زنجیره خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی را برای مشترکین خود کامل‌تر می‌کند. خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل به شرح زیر هستند:

اشتراک رایگان سرویس نماوا برای شاتل موبایلی‌ها

یکی از جذاب‌ترین خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل، اشتراک رایگان نماشاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه، در کنار ارائه خدمات پیشرو و مبتکرانه خود و همچنین در راستای ارزش‌آفرینی و ساده‌ و لذت‌بخش‌تر کردن محیط زندگی و کار مشترکین خود به ارائه محتوا و سرگرمی شاتل موبایل اختصاصی پرداخته است.

نماوا سرویسی برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌‌های روز به همراه قابلیت تنظیم هوشمند کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که در آن جدیدترین و جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی به‌صورت قانونی و با رعایت حقوق دارندگان محتوا، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

آیا از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل خبر دارید: اشتراک رایگان نماوا برای شاتل موبایل

شاتل موبایل با ارائه اشتراک رایگان سرویس نماوا، امکان دسترسی نامحدود به بهترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایران و جهان را برای مشترکین خود فراهم کرده است و شما می‌توانید به‌سادگی از طریق گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند و کامپیوتر خانگی‌تان فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه‌تان را به‌صورت آنلاین تماشا کنید.

نحوه استفاده از اشتراک رایگان نماوا

شما مشترکین عزیز شاتل موبایل با ساختن یا داشتن حساب کاربری در سرویس نماوا، در صورت استفاده از اینترنت شاتل موبایل، می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک از تماشای به‌روزترین و جذاب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های به‌روز ایران و جهان با دوبله فارسی لذت ببرید. لازم به ذکر است، ترافیک مصرفی شما در زمان استفاده از نماوا به‌صورت تمام‌بها محاسبه می‌شود.

۵۰% تخفیف اشتراک نوار برای مشترکان شاتل موبایل

یکی دیگر از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل تخفیف اشتراک نوار است. شاتل موبایل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه امکان بهره‌مندی از %۵۰ تخفیف ویژه «اپلیکیشن کتاب صوتی نوار» را برای شاتل موبایل‌های عزیز فراهم کرده است.

اشتراک یک ماهه نوار

اپلیکیشن نوار، کامل‌ترین مرجع قانونی کتاب‌های صوتی، راه‌حلی است برای زندگی شلوغ امروزی که کتاب‌ها، دانستنی‌های مفید زندگی و کسب‌وکار را برای شما شنیدنی و جذاب می‌کند. شما شاتل موبایلی‌های عزیز می‌توانید اشتراک یک‌ماهه نوار را با %۵۰ تخفیف تهیه و برترین کتاب‌های صوتی را با کیفیت بالا و به زبان فارسی از طریق این اپلیکیشن دانلود کنید و از گوش دادن به کتاب‌های ارزشمند لذت ببرید.

نحوه استفاده از تخفیف ویژه شاتل موبایلی‌ها

شما عزیزان تا پایان خرداد ۹۸ فرصت دارید هنگام خرید اشتراک یک‌ماهه اپلیکیشن نوار کد تخفیف پیامک شده در زمان خرید بسته‌های آغازین را در کادر مربوطه وارد کنید و از %۵۰ تخفیف محصولات نوار بهره‌مند شوید.

با خرید اشتراک یک‌ماهه نوار:

  • یک کتاب صوتی نوار (با هر قیمتی) را در طول زمان اشتراک، به‌صورت رایگان دانلود کنید.
  • از سرویس کپسول نوار (شامل خلاصه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای از برخی کتب نوار در دسته‌بندی‌های مشخص) در طول زمان اشتراک به‌صورت نامحدود استفاده کنید.
  • از تمامی محصولات ارائه‌شده در سرویس سریال صوتی نوار (شامل ۲ تا ۳ کتاب صوتی به‌صورت سریالی) بهره‌مند شوید.

با سرویس بازیلی شاتل موبایل رایگان و بدون محدودیت بازی کنید

یکی دیگر از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل سرویس بازیلی رایگان است. شاتل موبایل با هدف جلب رضایت و ایجاد تجربه‌ای متمایز در استفاده از سیم‌کارت‌های خود، همواره تلاش می‌کند در ارائه خدمات ارزش‌افزوده جذاب و سرویس‌های سرگرمی از سایر اپراتورهای تلفن همراه پیشی بگیرد. بر این اساس شاتل موبایل موفق شده است در کنار سرویس‌های فیلم، سریال، موسیقی و غیره، برای اولین بار امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به سرویس اختصاصی بازیلی با بیش از ۳۰۰ بازی هیجان‌انگیز در انواع ژانرها را برای شما شاتل موبایلی‌های عزیز فراهم کند.

بازیلی

بازیلی (Bazili) مجموعه‌ای متنوع از بازی‌های اندرویدی و بازی‌های بدون نیاز به دانلود (قابل‌استفاده در تمامی پلتفرم‌های رایانه شخصی، موبایل و تبلت) است که با عضویت در آن می‌توانید در هر زمانی به برترین بازی‌های ایرانی و بین‌المللی در ژانرهای اکشن، ماجراجویی، معمایی، ورزشی، رانندگی، امتیازی، تفننی، کودکان و آموزشی دسترسی داشته باشید.

نحوه عضویت در بازیلی

جهت عضویت در بازیلی تنها کافی است شماره شاتل موبایلی خود را در آدرس bazili.shatelmobile.ir وارد کنید تا کد تائید برای شما پیامک شود. با ورود این کد در قسمت موردنظر عضویت شما تکمیل خواهد شد.

هزینه عضویت در بازیلی برای شاتل موبایلی‌ها به مدت ۴ ماه پس از ثبت‌نام کاملاً رایگان است و شما عزیزان در این بازه زمانی با عضویت می‌توانید رایگان و بدون محدودیت بازی کنید.

گفتنی است هزینه عضویت در بازیلی برای ۴ ماه ۶۰۰۰۰ تومان است که این هزینه تنها برای شاتل موبایلی‌‌های عزیز رایگان در نظر گرفته شده است.

برای غیرفعال کردن عضویت این سرویس به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سرویس بازیلی شاتل موبایل در حساب کاربری خود، روی گزینه «لغو عضویت» کلیک کنید.

با عضویت در بازیلی از ۴ ماه اشتراک رایگان به ارزش ۶۰۰۰۰ تومان بهره‌مند شوید.

امکانات بازیلی

  • دسترسی به انواع بازی‌های آنلاین با موضوعات مختلف (شامل پازل، استراتژی، اکشن، موسیقی، رالی و سرعت، ورزشی و غیره)
  • ارائه انواع بازی‌‌های جدید، ویژه شاتل موبایلی‌ها
  • جستجوی آسان بر اساس دسته‌بندی‌های گوناگون
  • دسترسی به بازی‌ها بدون نیاز به دانلود

شاتل موبایلی‌ها با الوپارک، ارزان‌تر پارک می‌کنند

از دیگر خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل تخفیف اپلیکیشن الوپارک است. شاتل موبایل در ادامه‌ی ایجاد همکاری با تأمین‌کنندگان خدمات کاربردی آنلاین و استارتاپ‌های نوآور در حوزه زندگی دیجیتال، این امکان را برای شما مشترکین عزیز فراهم کرده که تا پایان خردادماه ۱۳۹۹ با وارد کردن شماره شاتل‌ موبایلی خود و ثبت‌نام در اپلیکیشن یا نسخه وب الوپارک، «۵۰ هزار تومان» اعتبار اولیه هدیه بگیرید و در هر بار رزرو پارکینگ، %۵۰ از میزان مبلغ رزرو جای پارک خودروی خود را از این اعتبار ۵۰ هزارتومانی هدیه، پرداخت کنید.

الوپارک سامانه آنلاین جستجو و رزرو جای پارک و پارکینگ است که با استفاده از آن و تنها با چند کلیک ساده، می‌توانید جای پارک مناسب خود را رزرو و در زمان مقرر در آنجا پارک کنید. همچنین الوپارک به‌عنوان پلتفرم اشتراک فضای پارک خصوصی نیز فعالیت کرده و در مناطقی که پارکینگ عمومی موجود نبوده یا فضای پارکینگ‌های عمومی، برای حجم خودروهای آن منطقه کافی نباشد از ظرفیت پارکینگ‌های خصوصی شامل پارکینگ‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، منازل و غیره برای کاربران خود جای پارک مناسب و نزدیک تأمین می‌کند. در حال حاضر این اپلیکیشن در شهرهای تهران، تبریز و قم در حال سرویس‌دهی به کاربران بوده و به‌سرعت در حال گسترش این محدوده است.

شما مشترکین عزیز شاتل موبایل می‌توانید نسخه اندروید اپلیکیشن الوپارک را دانلود کرده و درصورتی‌که سیستم‌عامل دستگاه شما iOS است از نسخه وب این سامانه استفاده کنید.

الوپارک
شاتل موبایلی‌ها ارزان‌تر پارک می‌کنند!

ویژگی‌های الوپارک

  • جستجوی پارکینگ بر اساس نام محله و خیابان
  • جستجو بر اساس نام پارکینگ
  • رزرو جای پارک
  • پرداخت آنلاین هزینه جای پارک
  • دریافت اطلاعات وجود جای پارک خالی در پارکینگ
  • دریافت اطلاعات محدودیت‌ها و راهنمای دسترسی به پارکینگ

۴۰ درصد تخفیف دوره‌های آموزشی مکتب خونه برای شاتل موبایلی‌ها

۴۰ درصد تخفیف دوره‌های آموزشی مکتب خونه نیز از دیگر خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به آموزش دیجیتال علاقه‌مندید، شاتل موبایل این امکان را برای شما مشترکین عزیز فراهم کرده تا از میان دوره‌های آموزشی متنوع در «مکتب خونه»، دوره موردنظر خود را با ۴۰% تخفیف خریداری کنید. «مکتب‌خونه» بزرگ‌ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی ایران، از سال ۹۰ کار خود را آغاز کرده است و در حوزه ارائه آموزش با کیفیت بالا برای ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا فعالیت می‌کند. خدمات مکتب‌خونه به سه گروه اصلی دوره‌های مکتب‌پلاس، دروس دانشگاهی و همایش‌ها تقسیم می‌شود.

دروس دانشگاهی

بخش دروس دانشگاهی مکتب‌خونه مجموعه‌ای بي‌نظیر بیش از ۴۰۰ درس و ۱۰.۰۰۰ ساعت ویدئو آموزشی باکیفیت و رایگان در حوزه‌های مختلف است که از دروس اساتید برتر دانشگاه‌های تراز اول کشور ضبط و ارائه می‌شود.

مکتب پلاس

دوره‌های مکتب‌پلاس، دوره‌های کوتاه‌مدت و مهارت محور هستند که محتواهای آموزشی آ‌ن‌ها با همکاری دانشگاه‌های برتر تهیه و ارائه می‌شود. هدف از این دوره‌ها تربیت نیروی کار توانمند برای ورود به بازار کار است و افرادی که قصد کسب مهارت برای دستیابی به درآمد در شرکت‌ها یا به‌صورت فردی را دارند می‌توانند با گذراندن این دوره‌ها و آزمون‌های آن این مهارت را به دست آورند.

نحوه ثبت‌نام

شما مشترکین عزیز شاتل موبایل می‌توانید پس از ورود به آدرس https://maktabkhooneh.org و انتخاب دوره مکتب پلاس موردنظر خود، در آن ثبت‌نام کنید.

آیا از خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل خبر دارید؟ 1

پس از زدن دکمه ثبت‌نام در کادر بازشده، خرید دوره را انتخاب کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

مکتب‌خونه

در مرحله پرداخت، با ورود کد تخفیف ارسالی از طریق پیامک در کادر «اعمال کد تخفیف»، دوره موردنظر خود را با ۴۰% درصد تخفیف خریداری کنید.

مکتب‌خونه

همچنین شما می‌توانید اپلیکیشن «مکتب‌خونه» را از این لینک دانلود کرده و پس از ثبت‌نام، دوره موردنظر خود را خریداری کنید.

ویژگی‌های دوره مکتب پلاس

  • دریافت گواهی‌نامه معتبر از دانشگاه برگزارکننده دوره در صورت قبولی در دوره
  • پروژه‌محور بودن دوره‌ها و طراحی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی
  • حضور راهنما برای دوره‌ها به‌منظور تصحیح پروژه‌های دانشجویان و پاسخ به سؤالات آن‌ها
  • وجود آزمون، تمرین و محیط تعاملی برای افزایش عمق یادگیری
  • ارتباط با دیگر دانشجویان دوره از طریق تالار گفتگو

۱۵ درصد تخفیف خدمات آچاره ویژه شاتل موبایلی‌ها

۱۵ درصد تخفیف خدمات آچاره، از دیگر خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل است. اگر به دنبال دریافت خدمات تخصصی از قبیل تعمیرات و نظافت و شستشو توسط متخصصین حرفه‌ای در محل موردنظر خود هستید، آچاره ایـن امـکان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه‌روز خدمت موردنیاز خود را سفارش داده و از سرویس‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوید.

آچاره

آچاره اولین و بزرگ‌ترین سامانه هوشمند ارائه‌دهنده خدمات در محل است که با عرضه بیش از ۳۵۰ سرویس متنوع، توانسته در کمترین زمان ممکن دغدغه‌های روزمره کاربران خود را با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برطرف کند.

شاتل موبایل با همکاری «آچاره» برای شما شاتل موبایلی‌های عزیز این امکان را فراهم کرده است تا به مدت یک سال از خدمات این سامانه با تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید. این تخفیفات شامل موارد زیر است:

  • ۱۵% تخفیف «بدون سقف» برای نوبت اول استفاده از خدمات نظافت و شستشو
  • ۱۵% تخفیف «تا سقف ۵۰ هزار تومان» برای سایر خدمات آچاره بعلاوه نوبت‌های بعدی استفاده از خدمت نظافت و شستشو
  • ۱۵% تخفیف «تا سقف ۵۰ هزار تومان» برای سایر خدمات آچاره

مراحل ورود و عضویت

 اگر از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید اپلیکیشن آچاره را از این لینک دانلود کنید.

اگر از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق وب‌سایت آچاره نسبت به دریافت خدمت موردنظر خود اقدام کنید.

پس از نصب نسخه اندروید اپلیکیشن آچاره، شماره شاتل موبایلی خود را برای ساخت حساب کاربری وارد کرده و کد تائید پیامک شده را وارد نمایید.

ویژگی‌های آچاره

  • بیش از ۳۵۰ سرویس متنوع
  • دسترسی آسان و سریع به متخصصین حرفه‌ای با گواهی‌های معتبر در حوزه‌های مختلف
  • سرویس‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه
  • امکان انتخاب اصولی متخصصین بر اساس امتیازات و رزومه آن‌ها
  • امکان ثبت و لغو سفارش کاملاً رایگان
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری
  • امنیت بالا و پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته
  • بیمه بودن تمام خدمات و متخصصین آچاره

۵۰ هزار تومان هدیه رزرو اقامتگاه ویژه شاتل موبایلی‌ها از وب‌سایت شب

۵۰ هزار تومان هدیه رزرو اقامتگاه از وبسایت شب، از دیگر خدمات محتوا و سرگرمی شاتل موبایل است. برای شما عزیزانی که اهل سفر هستید و تمایل دارید محل اقامتی باکیفیت و امکانات مناسب را پیش از آغاز سفر انتخاب و رزرو کنید، وب‌سایت شب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

سامانه شب

شب، سامانه آنلاین رزرو و اجاره ویلا و سوئیت در شمال و سراسر ایران است که با تنوع بالای اقامتگاه‌ها و ویلاها به لحاظ امکانات و شرایط اقامتی، قیمت‌های مناسب و پشتیبانی باکیفیت تا پایان سفر توانسته سفری دلپذیر و اقامتی مطمئن را برای کاربران خود فراهم کند.

شاتل موبایل با همکاری «شب» برای شما مشترکین عزیز این امکان را ایجاد کرده است تا در هر سفر تا یک سال آینده، مبلغ ۵۰ هزار تومان از سایت شب هدیه بگیرید.

نحوه استفاده شاتل موبایلی‌ها از وب‌سایت شب

 ۱. به وب‌سایت شب به نشانی www.shab.ir مراجعه کرده و با شماره شاتل موبایلی خود ثبت‌نام کنید.

 ۲. پس از تکمیل ثبت‌نام، کد تخفیفی برای شماره شاتل موبایلی شما پیامک خواهد شد که با هر بار ورود این کد در بخش پرداخت وب‌سایت شب، می‌توانید ۵۰ هزار تومان هدیه خود را دریافت کنید.

ویژگی‌ها و مزایای سایت شب

  • امکان پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین برای تسریع کارها در زمان سفر
  • داشتن ویلا در شرایط اقلیمی مختلف (جنگلی، ساحلی، کویری، ییلاقی و…)
  • داشتن ویلا در بیش از ۲۱ استان ایران
  • امکان ثبت نظر برای بهبود کیفیت ویلاها و استفاده از نظرات دیگران برای تصمیم‌گیری بهتر و دقیق‌تر.



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *