رفع قطعی سیستم استعلام تخلفات راهور ۱۲۰

رفع قطعی سیستم استعلام تخلفات راهور ۱۲۰ صورت گرفته است و این سیستم مجدد در دسترس هموطنان می‌باشد.

رفع قطعی سیستم استعلام تخلفات

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ فاز دوم مدیریت محتوا و به‌روزشده سایت که بحث پرداخت گروهی تخلفات می‌باشد به سایت راهور۱۲۰ اضافه گردیده است.

سرهنگ کرمی مصمم رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس راهور ناجا در خصوص پخش خبری از سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر قطعی سایت راهور۱۲۰ گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب برای هموطنان، امکان دسترسی به سایت راهور۱۲۰ صرفا برای کاربران داخل کشور فراهم شده است و امکان دسترسی به این سایت از طریق آی‌پی‌های خارج از کشور میسر نیست.

سرهنگ کرمی مصمم افزود: کاربرانی که در داخل کشور با استفاده از VPN یا فیلترشکن فعال قصد استفاده از سایت راهور۱۲۰ را داشته باشند، این امکان را ندارند و نمی‌توانند از خدمات سایت استفاده نمایند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس راهور ناجا اظهار داشت: از زمانی که خدمات پلیس راهور در سایت راهور۱۲۰ فعال گردیده، بعضی از برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن‌ها و سایت‌های غیرمجاز در ازای دریافت مبالغ از هموطنان، خدمات استعلام و پرداخت را ارائه می کنند.

وی در خصوص جلوگیری از سواستفاده کنندگان دریافت این خدمات گفت: مدیریت محتوای سایت (CMS) بومی و به‌روزشده طراحی و در تاریخ ۹۹/۰۴/۱۴ جایگزین CMS قبلی گردید. پیش از این وقتی هموطنان وارد سایت راهور۱۲۰ می‌شدند و استعلام می‌گرفتند، امکان پرداخت گروهی یا دسته‌ای تخلفات میسر نبود. در همین راستا پیغامی بالای صفحه بخش استعلام تخلفات برای هموطنان درج گردیده بود که به علت به‌روزرسانی سایت، این امکان موقتا میسر نیست اما به‌صورت تکی و به همراه شماره قبض و پرداخت این امکان برای هموطنان وجود داشت.

سرهنگ کرمی مصمم در پایان اضافه کرد: با پیگیری های به عمل آمده از تاریخ ۹۹/۰۵/۰۵ فاز دوم مدیریت محتوا و به‌روزشده سایت که بحث پرداخت گروهی تخلفات می‌باشد به سایت راهور۱۲۰ اضافه گردید و درحال حاضر هیچ مشکلی در سایت راهور۱۲۰ وجود ندارد.

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *