تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز تا اطلاع ثانوی

تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز تا اطلاع ثانوی اعلام شده و نوبت‌دهی اینترنتی برای این مراکز انجام نمی‌شود.

تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ محمد رضا محمدی، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدون، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نائین و نطنز شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان اصفهان هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رئیس پلیس راهور استان از شهروندان شهرهای در وضعیت قرمز خواست به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند و گفت: اگر نتوانیم محدودیت‌ها و قرنطینه را تحمل بکنیم باید داغ عزیزان و هموطنانمان را تحمل کنیم.

سرهنگ محمدی همچنین با اشاره به اجرای ممنوعیت‌های ترافیکی اخیر در سطح استان، گفت: مامورین پلیس به واسطه مسئولیتی که در ارائه خدمت در حوزه های مختلف خدماتی دارند، خود و خانواده هایشان شدیداً در معرض ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه در ماموریت های پلیسی، نه تنها امکان دور کاری وجود ندارد بلکه کارکنان‌ پلیس این روزها در آماده باش کامل، و مجبور به کار مضاعف هستند، خواستار همکاری شهروندان در اجرای ممنوعیت های ترافیکی و مراعات حال این‌ روزهای کادر درمان و خادمین مردم در نیروی پلیس شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *