روش‌های انتقال شارژ همراه اول

آیا با روش‌های انتقال شارژ همراه اول برای انواع خطوط اعتباری و دائمی آشنا هستید؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا به هر دلیلی نیاز به دریافت یا انتقال شارژ داشته باشید. با ما همراه باشید تا روش‌های انتقال شارژ، از خطوط همراه اول را با هم بررسی کنیم.

روش‌های انتقال شارژ همراه اول

روش‌های فعال‌سازی سرویس انتقال شارژ برای سیم کارت‌های دائمی

برای انتقال شارژ از خطوط دائمی به اعتباری ابتدا باید این سرویس را برای خط خود فعال کنید. برای فعال‌سازی این سرویس می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. ارسال پیامک به سرشماره ۸۹۱۱
  2. شماره گیری کد دستوری #۱۰*۱۴۱*
  3. سامانه همراه من
  4. منو شارژ من- انتقال اعتبار

روش‌های انتقال شارژ همراه اول از سیم کارت دائمی به اعتباری

با استفاده از روش‌های زیر شما به راحتی می‌توانید برای مخاطب خود شارژ ارسال کنید. این مبلغ بر روی قبض تلفن شما منظور خواهد شد.

برای ٰپرداخت قبض تلفن همراه خود می‌توایند از اینجا اقدام کنید.

ارسال پیامک به سرشماره ۸۹۱۱

برای انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری کافی است، پیامکی خالی به شماره ۸۹۱۱ ارسال کنید تا پیامی حاوی توضیحات و راهنمایی‌های لازم برای شما ارسال شود. همچنین می‌توانید از دستورالعمل: مبلغ انتقال (به ریال) * شماره مقصد (با پیش شماره ۹۸) و ارسال آن به شماره ۸۹۱۱ استفاده کنید.

بعد از ارسال پیامک، سیستم درستی دستورالعمل شما را بررسی کرده و پیامی جهت تایید برای شما می‌فرستد. اگر شما به پیام پاسخ دهید و آن را تایید کنید، انتقال اعتبار انجام می‌شود. در نهایت پیامکی جهت تایید برای شما و گیرنده شارژ ارسال می‌شود.

شماره‌گیری کد دستوری #۱۰*۱۴۱*

همچنین شما با استفاده از کد دستوری #۱۰*۱۴۱* می‌توانید برای مخاطب خود را شارژ بفرستید.

سامانه همراه من

سامانه همراه من گزینه راحت دیگری برای انتقال شارژ در شبکه همراه اول به شمار می‌رود. شما به راحتی با نصب این نرم افزار می‌توانید به بسیاری از امکانات سیم کارت همراه اول دسترسی داشته باشید.

روش‌های انتقال شارژ همراه اول 1

انتقال شارژ همراه اول از سیم کارت اعتباری به اعتباری

این سرویس به طور پیش‌فرض برای مشترکین اعتباری فعال است.

ارسال پیامک به سرشماره ۸۹۱۱

در این روش هم شما باید پیامکی به شماره ۸۹۱۱ ارسال کنید. با ارسال یک پیامک خالی به این شماره سایر توضیحات و راهنمایی‌ها برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید از دستورالعمل: مبلغ انتقال(به ریال) *شماره مقصد(با پیش شماره) و ارسال آن به شماره ۸۹۱۱ استفاده کنید.

کد دستوری #۱۰*۱۴۱*

علاوه بر آن شما با استفاده از کد دستوی #۱۰*۱۴۲* می‌توانید برای مخاطب خود شارژ بفرستید.

سامانه همراه من

سامانه همراه من هم می‌توانید انتقال اعتبار را انجام دهید.

انتقال شارژ از سیم کارت همراه اول به سایر اپراتورها

متاسفانه انتقال شارژ از سیم کارت همراه اول به سایر اپراتورها امکان‌پذیر نیست. شما از هیچ‌کدام از اپراتورها به اپراتور دیگر امکان انتقال شارژ ندارید. این به دلیل رقابتی است که بین اپراتورهای مختلف وجود دارد.

نکات

  • برای تمامی خطوط دائمی و اعتباری این سرویس فعال است. پس شما نیاز به فعال‌سازی ندارید و به راحتی می‌توانید از این سرویس برای افزایش اعتبار استفاده کنید.
  • سقف انتقال شارژ در یک روز حداکثر ۱۰ هزار تومان و در یک ماه حداکثر ۵۰ هزارتومان برای خطوط دائمی و اعتباری است. مشترک می‌بایست پس از انتقال اعتبار حداقل ۵ هزار ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد (برای خطوط اعتباری).
  • مقدار هر انتقال باید ضریبی از ۱۰ هزار ریال و بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ریال باشد.
  • مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد سرویس (۴۰ تومان به‌علاوه ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده) می‌بایست کمتر از میزان ۶۰ درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد.
  • برای انتقال اعتبار از طریق سرویس انتقال اعتبار دائمی به اعتباری نیازی به رمز نیست.
  • اگر رمز انتقال شارژ خود را فراموش کرده‌اید یک پیامک خالی به ۸۹۱۰ ارسال کنید. همچنین برای تغییر رمز انتقال شارژ می‌توانید از تلفن گویای ۴۴۴ استفاده کنید.
  • تعداد دفعات انتقال شارژ در یک روز حداکثر ۵ بار و در یک ماه حداکثر ۳۰ بار خواهد بود.
  • مبلغ قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ نباید از هزار تومان کمتر و از ۱۰ هزار تومان بیشتر باشد.
  • توجه داشته باشید مبلغ انتقال شارژ باید به صورت ریال وارد شود.
  • فارغ از مبلغ انتقالی مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده ۹۰ روز است.
  • مشترکین دائمی با رسیدن بدهی به ۶۰ درصد امکان استفاده از این سرویس را تا زمان پرداخت بدهی‌شان ندارند.
  • مشترکین دائمی با شرایط غیر نرمال امکان استفاده از سرویس را ندارند.
  • مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، برعهده ارسال کننده اعتبار است. در نتیجه توصیه می‌گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.
  • پس از انجام موفقیت‌آمیز انتقال، برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار پیامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می‌گردد.

 




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *