شاتل اینترنت پرسرعت فیبر نوری در تهران ارائه می‌کند

شاتل به عنوان نخستین شرکت ارائه کننده‌ی خدمات اینترنت در بخش خصوصی کشور ارائه سرویس‌های اینترنت پرسرعت فیبر نوری را در شهر تهران آغاز کرده است.

اینترنت پرسرعت فیبر نوری

اینترنت پرسرعت ثابت یکی از پرطرفدارترین راهکارهای دسترسی به اینترنت به ویژه برای کاربران خانگی است. پایدار بودن، مقرون به صرفه بودن، قابلیت اشتراک بین تمام کاربران حاضر در یک محل و دسترس‌پذیری آسان از جمله ویژگی‌هایی ا‌ست که موجب محبوبیت اینترنت پرسرعت ثابت در بین کاربران می‌شود. اما مدت‌هاست که ارائه‌ این سرویس روی خطوط فیبر نوری با محدودیت‌هایی روبه‌روست و کاربران این خطوط فرصت انتخاب سرویسی مناسب و منطبق بر نیاز و درخواست خود را از دست داده‌اند.

در حال حاضر برخی از شرکت‌های ارائه کننده‌ی اینترنت ثابت همچون شاتل، برای اولین بار مجوز جدیدی در اختیار دارند که به کمک آن می‌توانند، از تجهیزاتی که بعد از فیبر نوری مستقر شده است، استفاده کنند و از این رو فیبر دیگری مانعی برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت فیبر نوری به مشتریان به شمار نمی‌آید.

ارائه سرویس‌های ADSL و VDSL بر این بستر بهترین پیشنهاد برای اینترنت ثابت خطوط فیبر نوری است که می‌تواند بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گیرد.

متقاضیانی که پیش از این به دلیل فیبر بودن خط تلفن موفق به دریافت سرویس‌های اینترنت پرسرعت ثابت نشده‌اند، از این پس می‌توانند بدون محدودیت برای دریافت سرویس‌های اینترنت ثابت شاتل اقدام کنند.

برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت شاتل بر بستر فیبر نوری می توانید با مرکز تماس سراسری شاتل به شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید یا به بخش سفارش‌ آنلاین خدمات سایت شاتل مراجعه کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *