شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی اینترنت همراه و ADSL عرضه کرد

شاتل موبایل در راستای تنوع بیشتر محصولات و برآورده کردن نیازهای مشترکین خود، بسته‌های ترکیبی اینترنت ثابت (ADSL) شاتل و همراه (3G و 4G/LTE) شاتل موبایل را ارائه کرد.

اینترنت همراه و ADSL

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با استفاده از این بسته های جدید، مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور می توانند از طریق وب‌سایت شاتل موبایل، اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، سیستم مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل و یا شماره گیری کد دستوری #۱* از طریق سیم کارت های شاتل، بسته‌های جدیدی خریداری کنند که همزمان شامل ترافیک اینترنت ثابت شاتل (ADSL) و اینترنت همراه شاتل موبایل (اینترنت همراه پرسرعت 3G و 4G/LTE روی سیم‌کارت شاتل) می شود.

این بسته‌های مقرون به صرفه، به تمامی کاربران قدیمی و جدیدی که از اینترنت ثابت شاتل و سیم‌کارت شاتل موبایل استفاده می‌کنند، کمک می‌کند تا به جای خریدهای چندباره و مختلف برای اینترنت ثابت ADSL و اینترنت همراه، در یک مرحله و با خرید یک بسته مقرون به صرفه تر، نیازهای اینترنت ثابت و همراه خود را به طور همزمان برطرف کنند.

همچنین تنوع زیاد این بسته‌ها، انتخاب بر اساس نیازهای متفاوت کاربران را ساده کرده و باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های کاربران ADSL و اینترنت همراه به طور همزمان خواهد شد.

براساس این گزارش، شاتل موبایل در حال حاضر ۹ بسته ترکیبی ثابت و همراه هفت روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه مقرون به صرفه، به مشترکین سیم کارت های خود و خدمات ADSL شاتل عرضه کرده است.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *