مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها

در این مطلب به معرفی و مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها خواهیم پرداخت.

مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها

بسته‌ اینترنت یک روزه به خصوص برای افرادی که استفاده مداوم از اینترنت تلفن همراه خود ندارند یکی از بهترین گزینه‌ها برای موقعیت‌های خاص محسوب می‌شود. از همین رو اپراتورهای مختلف تلفن همراه نیز بسته‌های یک روزه مختلفی را برای انتخاب به کاربران خود ارائه می‌دهند. این بسته‌ها شامل بسته‌های روزانه و شبانه با حجم‌ها و قیمت‌های مختلف می‌شوند. پس در ادامه با معرفی و مقایسه بسته‌های یک روزه اپراتورها با ما همراه باشید.

بسته‌های اینترنت یک روزه ایرانسل

بسته‌های اینترنت یک روزه ایرانسل به دو دسته‌ی بسته‌های معمولی و اینترنت داخلی تقسیم می‌شوند. مدتی قبل ایرانسل بسته‌های نامحدود خود را از سبد ارائه خود حذف کرد و در حال حاضر بسته‌ی داخلی نامحدود روزانه با محدودیت ساعت ۲ تا ۷ صبح و با قیمت ۸۰۰ تومان تنها بسته نامحدود این اپراتور است.

مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها

بسته‌های داخلی

علاوه بر بسته داخلی نامحدود که در بالا به آن اشاره شد ایرانسل دو بسته‌ی داخلی روزانه دیگر نیز برای انتخاب به مشتریان خود ارائه می‌دهد که هر دوی این بسته‌ها محدود به ساعات ۲ تا ۷ صبح هستند. بسته‌ی ۵۰۰ مگابایت داخلی روزانه با قیمت ۲۰۰ تومان و بسته‌ی ۱ گیگابایت داخلی روزانه با قیمت ۳۰۰ تومان دو بسته‌ی دیگر ایرانسل هستند که برای خرید آن‌ها می‌توانید از کد دستوری:

*۵۵۵*۵*۱#

استفاده کرده و سپس برای خرید بسته‌ی ۵۰۰ مگابایت داخلی روزانه عدد ۱۲ و برای خرید بسته‌ی ۱ گیگابایت داخلی روزانه عدد ۱۳ را شماره‌گیری کنید.

بسته‌های عادی

بسته‌های عادی ایرانسل نیز بسته‌ی ۶۰ مگابایت روزانه با قیمت ۱۶۰۰ تومان شروع شده و تا ۲.۵ گیگابایت روزانه با قیمت ۹۴۰۰ تومان ادامه دارند. برای خرید این بسته‌ها نیز می‌توانید از کد دستوری اشاره شده در بالا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل‌من و یا سایت خریدشارژ اقدام به خرید این بسته‌ها کنید.

بسته‌های اینترنت یک روزه همراه اول

بسته‌های اینترنت یک روزه همراه اول نیز همانند ایرانسل از ۶۰ مگابایت شروع می‌شوند، با این تفاوت که همراه اول بسته‌های مخصوص اینترنت داخلی نداشته و بسته‌های ۶۰ مگابایت روزانه و ۱۵۰ مگابایت روزانه نیز که به ترتیب ۱۶۰۰ تومان و ۲۷۰۰ تومان قیمت دارند، مختص به سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور اند. سایر بسته‌های این اپراتور شامل بسته‌های ۲۵۰ مگابایت، ۵۰۰ مگابایت، ۷۵۰ مگابایت، ۱ گیگابایت، ۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت می‌شود که برای هر دو سیم‌کارت دائمی و اعتباری قابل استفاده اند. قیمت بسته‌ی ۳ گیگابایت روزانه این اپراتور نیز ۹۹۰۰ تومان است.

برای خرید بسته‌های همراه اول نیز علاوه بر وبسایت همراه اول و اپلیکیشن همراه‌من، می‌توانید از طریق وبسایت خریدشارژ نیز اقدام کنید.

بسته‌های اینترنت یک روزه رایتل

مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها

بسته‌های اینترنت روزانه اپراتور رایتل نیز از ۵۰ مگابایت شروع شده و تا ۳ گیگابایت ادامه دارند. علاوه بر این رایتل نیز همانند ایرانسل بسته‌ی شبانه مخصوص ساعات ۲ تا ۷ صبح را در سبد ارائه‌ی خود به مشتریان قرار داده، این بسته دارای ۱ گیگابایت حجم مصرفی بوده و ۸۰۰ تومان قیمت دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که بسته‌ی شبانه رایتل بر خلاف ایرانسل محدود به اینترنت داخلی نبوده و از همین رو مقایسه‌ی این دو بسته کار چندان دقیقی نیست.

اما سایر بسته‌های اینترنت یک روزه رایتل شامل بسته‌هایی با حجم ۵۰ مگابایت، ۱۰۰ مگابایت، ۲۰۰ مگابایت، ۳۰۰ مگابایت، ۵۰۰ مگابایت، ۱ گیگابایت، ۱.۵ گیگابایت، ۲.۵ گیگابایت و ۳ گیگابایت می‌شود.

قیمت بسته‌ی اینترنت روزانه ۳ گیگابایت رایتل ۹۵۰۰ تومن بوده که از این لحاظ کمی به‌صرفه‌تر از بسته‌های ایرانسل و همراه اول به نظر می‌رسد. همچنین قیمت بسته‌ی ابتدایی این اپراتور نیز با قیمت ۱۴۰۰ تومان از دو اپراتور دیگر ارزان‌تر است که البته در این مورد از حجم کم‌تری نیز نسبت به آن دو برخوردار است.

برای مشاهده و خرید بسته‌های رایتل می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن رایتل و همچنین وبسایت خریدشارژ اقدام کنید.

بسته‌های اینترنت یک روزه شاتل موبایل

بسته‌های اینترنت یک روزه شاتل موبایل از ۱۰۰ مگابایت شروع می‌شوند و برخلاف اپراتورهای دیگر، شاتل موبایل تا حجم ۷ گیگابایت را نیز در بسته‌های اینترنت روزانه خود منظور کرده است. با مقایسه‌ی قیمت بسته‌های روزانه شاتل موبایل با سایر اپراتورها به نظر می‌رسد که به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت یک روزه متعلق به این اپراتور باشد.

بسته‌های روزانه شاتل موبایل شامل بسته‌هایی با حجم ۱۰۰ مگابایت، ۲۵۰ مگابایت، ۴۰۰ مگابایت، ۶۵۰ مگابایت، ۷۵۰ مگابایت، ۱ گیگابایت، ۲.۵ گیگابایت، ۵ گیگابایت و ۷ گیگابایت می‌شود. همچنین برخی از این بسته‌ها دارای ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان هدیه نیز می‌باشند.

مقایسه بسته اینترنت یک روزه اپراتورها

قیمت بسته‌ی روزانه‌ی آغازین شاتل موبایل با حجم ۱۰۰ مگابایت به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان هدیه، ۱۲۰۰ تومان بوده که با وجود حجم بیشتر نسبت به بسته‌ی آغازین سایر اپراتورها، از هر سه اپراتور دیگر ارزان‌تر است. همچنین قیمت اینترنت روزانه ۲.۵ گیگابایت شاتل موبایل نیز با قیمت ۸۴۰۰ تومان، ۶۰۰ تومان ارزان‌تر از بسته‌ی مشابه رایتل با قیمت ۹۲۰۰ تومان است.

قیمت بسته‌های ۵ و ۷ گیگابایتی شاتل موبایل نیز به ترتیب برابر ۱۷ و ۲۲ هزار تومان است.

برای مشاهده مشخصات کامل بسته‌ها و خرید و فعال‌سازی بسته‌های روزانه شاتل موبایل نیز می‌توانید به وبسایت شاتل موبایل مراجعه کنید و یا از کد دستوری #1* استفاده کنید.

  • نکته: تمامی قیمت‌های ذکر شده در بالا بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و هنگام محاسبه قیمت نهایی ۹ درصد به مبالغ بالا افزوده می‌شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *