طرح‌های تشویقی همراه اول

به‌روزشده در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۰

طرح‌های تشویقی همراه اول و جوایز آن چه چیزهایی هستند؟ هر اپراتوری طرح‌ها و تعرفه‌هایی دارد که زمان خاصی ندارد و شما در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه طرح‌های تشویقی همراه اول و جوایز سیم‌کارت‌های آن را با هم بررسی می‌کنیم.

طرح‌های تشویقی همراه اول

طرح‌های تشویقی همراه اول 1

معرف سیم‌کارت اعتباری

شما در ماه اول فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری همراه اول خود، می‌توانید شماره یکی از دوستانتان که به شما پیشنهاد خرید سیم‌کارت همراه اول داده را از طریق کد دستوری #۳۴۱۱*۱۰* به عنوان معرف ثبت کنید. با استفاده از این طرح از طرح‌های تشویقی همراه اول تا یک سال پس از هر باری که شما خط خود را شارژ می‌کنید، ۱۰ درصد اعتبار هدیه به دوستتان داده خواهد شد. دقت کنید که شما فقط یک معرف می‌توانید داشته باشید.

طرح‌های تشویقی همراه اول 2

سیم‌کارت دائمی جوانان

اگر هیچ سیم‌کارت دائمی همراه اولی به نامتان نیست و ۱۸ تا ۲۵ ساله هستید، می‌توانید سیم‌کارت دائمی همراه اول را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزارتومان خریداری کنید. همچنین با فعال‌سازی این سیم‌کارت، جدا از دیگر بسته‌های اولین فعال‌سازی خط جدید، ۴۰ گیگابایت اینترنت یک ماهه برایتان فعال خواهد شد.

دقت داشته باشید که خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت برای هر کد ملی تنها یکبار امکان‌پذیر است.

طرح‌های تشویقی همراه اول 3

دوشنبه سوری

همراه اول دوشنبه‌های آخر هر ماه به تمام مشترکین خود (دائمی، اعتباری و مشترکین انارستان) هدیه می‌دهد. برای دریافت این هدیه کافی است کد دستوری #۶۴*۱۰۰* را شماره‌گیری یا به اپلیکیشن همراه من مراجعه کنید کنید. شما از ۸ صبح تا ۱۲ شب دوشنبه اخر هر ماه، فرصت دارید برای دریافت هدیه خود اقدام کنید. زمان مصرف بسته هدیه شما تنها یک روز است.

طرح‌های تشویقی همراه اول

روزهای گرم حرفی

شما روزانه می‌توانید با پرداخت هزار و ۵۰۰ تومان، یک ساعت مکالمه درون شبکه‌ای (با خطوط تلفن ثابت و خطوط همراه اول) داشته باشید. مهلت استفاده از این بسته ۷ صبح تا ۱۱ شب است. از این طرح کلیه مشترکین همراه اول، چه اعتباری چه دائمی، می‌توانند استفاده کنند. برای خرید این بسته، چه با خط اعتباری چه دائمی، کافی است کد دستوری #۳۳۶۰*۱۰* را شماره‌گیری کنید. دقت داشته باشید که هر روز فقط یک بسته روزهای گرم حرفی می‌توانید بخرید.

شارژ فوق‌العاده

این طرح ویژه مشترکین اعتباری است که با هر بار شارژ کردن می‌توانند علاوه بر شارژی که خریده‌اند، شارژ هدیه نیز دریافت کنند. می‌توانید برای خرید شارژ به این صفحه بروید. دقت کنیدکه شارژ فوق‌العاده را تا مدت معینی می‌توانید استفاده کنید و قابل انتقال به دیگران نیست. برای استفاده از شارژ فوق‌العاده می‌توانید از کد دستوری #۱۲*۱* استفاده کنید.

بسته‌های شب‌های روشن

با این طرح تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از ۱۱ شب تا ۷ صبح مکالمه نامحدود درون شبکه‌ای داشته باشند. برای استفاده از این طرح می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۸۰۷۵ ارسال کنید یا کد دستوری #۳۳۳*۱۰* را شماره‌گیری کنید. در نظر داشته باشید که امکان فعال‌سازی همزمان دو بسته وجود ندارد.

هدیه تولد

طرح‌های تشویقی همراه اول 4

شما می‌توانید در روز تولدتان از همراه اول، هدیه تولد بگیرید؛ این طرح برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری است. (دقت داشته باشید که این هدیه برای تولد مالک سیم‌کارت است). هدایای همراه اول شامل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان دروه شبکه‌ای، ۲ گیگ اینترنت یک روزه و ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای (معادل ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + ۲۰۰ مگابایت اینترنت) می‌باشد.

طرح‌های تشویقی همراه اول 5

هدیه شارژ وفاداری

طرح‌های تشویقی همراه اول 6

شما به ازای هر سال استفاده از سیم‌کارت همراه اول، یک درصد شارژ بیشتر دریافت می‌کنید. مثلا اگر ۵ سال است که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنید، با این طرح می‌توانید ۵درصد شارژ بیشتر دریافت کنید برای استفاده از این طرح کافی است شارژ خود را با استفاده از کد دستورید دستوری #رمز شارژ*۱۲۲*۱۰* وارد کنید. در این طرح می‌توانید فارغ از تعداد سال‌های مالکیت سیم‌کارت حداکثر ۱۰ درصد شارژ بیشتر دریافت کنید.

برای خرید شارژ می‌توانید از صفحه خرید شارژ اقدام کنید.

هدیه شارژ جوانان

طرح‌های تشویقی همراه اول 7

هدیه شارژ جوانان مخصوص تمام مشترکین اعتباری زیر ۲۵ سال همراه اول است. همراه اول به تمام مشترکین اعتباری زیر ۲۵ سال خود با هر بار شارژ کردن، مطابق جدول زیر هدیه می‌دهد.

طرح‌های تشویقی همراه اول 8

برای استفاده از این هدیه می‌توانید از کد دستوری #۱۵*۱* یا #۱۲۴*۱۰* استفاده کنید. یکی دیگر از روش‌های استفاده از شارژ جوانان مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین همراه اول است.

هدیه شارژ بانوان

طرح‌های تشویقی همراه اول 9

در هدیه شارژ بانوان در سیم‌کارت‌هایی که به نام یک خانم باشد، در هر بار شارژ کردن می‌توانند ۳۰ درصد شارژ بیشتر دریافت کنند. برای استفاده از این طرح با استفاده از رمز شارژ، باید شارژ خود را با کد دستوری #رمز شارژ*۱۲۳*۱۰* وارد کنید. یا با استفاده از کد دستوری #۱۴*۱* با استفاده از کارت بانکی شارژ دلخواهتان را با ۳۰ درصد هدیه دریافت کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از این اعتبار هدیه محدودیت زمانی دارد.

هدیه شتاب در پرداخت

هدیه شتاب در پرداخت برای تمام مشترکین دائمی است که قبض پایان دروه خود را تا ۶ام ماه به‌صورت غیرحضوری پرداخت کننند. برای پرداخت قبوض به طور غیر حضوری می‌توانید از این لینک استفاده کنید. مشترکین دائمی با انتخاب خود می‌توانند یکی از جوایز در نظر گرفته شده شامل یک روز مکالمه رایگان درون شبکه‌ای، ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان یا ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را دریافت کنند. برای دریافت هرکدام از این هدیه‌ها می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید، دقت کنید که شما یک هدیه بیشتر نمی‌توانید دریافت کنید. مثلا اگر ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه را انتخاب کردید دیگر نمی‌توانید از یک روز مکالمه رایگان استفاده کنید و باید منتظر بمانید تا ماه بعد و یک جایزه دیگر برای پرداخت به موقع قبض خود.

طرح‌های تشویقی همراه اول 10

بسته‌های تخفیف مکالمه

با استفاده از این طرح مشترکین دائمی می‌توانند به انتخاب خود و برای یک‌ماه از تخفیف ۳۰ یا ۵۰ درصدی در مکالمه‌های درون شبکه برخوردار شوند.

طرح‌های تشویقی همراه اول 11

جمعه‌های رویایی ویژه سیمکارت دانشجویی

با فعال‌سازی این طرح از طرح‌های تشویقی همراه اول تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ مشترکین سیم‌کارت‌های دانشجویی می‌توانند از مکالمه رایگان درون‌شبکه در روزهای جمعه برخوردار شوند. برای فعال‌سازی این طرح کد #۴۴*۱۰* را شماره‌گیری کنید.

طرح مکالمه و اینترنت همراهی

  • اینترنت همراهی: در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی)، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۶۲*۱۰۰* بسته اینترنت همراهی خود را رویت نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.
  • مکالمه همراهی: در طرح مکالمه همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول یک بسته مکالمه یک ماهه، متناسب با الگوی مصرف وی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) با قیمتی ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۱۰۰۰* بسته مکالمه همراهی خود را رویت نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.لازم به ذکر است بسته مکالمه همراهی فاقد رزرو است. مبلغ بسته های مکالمه برای مشترکین اعتباری، از اعتبار ایشان کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی، در صورتحساب دوره منظور می‌گردد.
  • پیامک همراهی: در این طرح نیز مشابه طرح‌های مکالمه و اینترنت همراهی، به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که حداقل ۱۲ ماه از فعال‌سازی سیم‌کارتشان گذشته است، بر اساس الگوی مصرف ایشان، بسته مختص به آن‌ها با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد داده می‌شود.مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری #۴۱*۱۰۰۰* بسته پیشنهادی خود را مشاهده و فعال نمایند.

طرح ویژه بازگشایی مدارس

در میان طرح‌های تشویقی همراه اول به منظور دسترسی امن دانش‌آموزان به محتوای آموزشی این طرح ارائه شده است. در این طرح مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند به صورت رایگان به شبکه شاد، روبیکا، بله، بیسفون، گپ، آی گپ، لنزور، سروش، ایتا و سیستم‌های آموزشی مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی منتخب دسترسی داشته باشند. برای فعال‌سازی سرویس کافی است کد #۱۳۱*۱۰۰*  را شماره‌گیری کنید.

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

مشترکین اعتباری همراه با تبدیل سیم‌کارتشان به سیم‌کارت اعتباری می‌توانند از ۳۰ گیگابایت اینترنت یک‌ماهه، ۵۰٪ تخفیف مکالمه درون شبکه به مدت ۶ ماه و ۱۰۰ پیامک رایگان در ماه (به مدت ۶ ماه) برخوردار شوند.

عکس داخلی محتوا - تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی

اینترنت رایگان همراه من

تمامی مشترکین همراه اول با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من می‌توانند از ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان ۷۲ ساعته بهره‌مند شوند. برای فعال‌سازی این طرح باید از منوی طرح‌های تشویقی در اپلیکیشن همراه من اقدام کنید.

فروش ویژه سیم‌کارت دائمی

طرح‌های تشویقی همراه اول برای سیم‌کارت‌های دائمی بسیار ویژه و جذاب است. شما می‌توانید در تابستان ۱۴۰۰ با ۴۰٪ تخفیف و به قیمت ۱۰۰ هزار تومان یک سیم‌کارت دائمی همراه اول خریداری کرده و از ۳۰ گیگابایت اینترنت یک‌ماهه، ۵۰٪ تخفیف مکالمه درون شبکه به مدت ۶ ماه و ۱۰۰ پیامک رایگان در ماه (به مدت ۶ ماه) برخوردار شوید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *