فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان کشور افغانستان رایگان شد

فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن افغانستان رایگان شد و ازاین‌پس آن‌ها می‌توانند بدون خرید اشتراک از محتوای این پلتفرم استفاده کنند.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی فیلیمو مدرسه، استفاده از تمامی دروس فیلیمو مدرسه از پیش‌دبستانی تا پایه نهم برای دانش‌آموزانی که در افغانستان ساکن هستند، رایگان شد.

این تصمیم در راستای کمک به دانش آموزان افغانستانی با توجه به شرایط سخت تحصیل در افغانستان گرفته شده است. از همین روی دانش آموزان ساکن این کشور می‌توانند با ورود به فیلیمومدرسه از تمام امکانات این پلتفرم به‌صورت رایگان استفاده کنند.

رایگان شدن فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان افغان

فیلیمو مدرسه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با توجه به شرایط سخت تحصیل در کشور افغانستان این امکان را برای دانش آموزان آن کشور فراهم کرده است تا مثل دانش آموزان ایرانی از امکانات این پلتفرم استفاده کنند. دانش آموزان عزیز می‌توانند با پیش‌شماره افغانستان از امکانات فیلیمومدرسه استفاده کنند.

لازم به ذکر است فیلیمو مدرسه با رویکرد تحول‌ و کیفی سازی کمک آموزشی آذرماه ۱۳۹۹ به‌طور رسمی آغاز به کار کرد. این سرویس با رویکرد «تحول‌ و کیفی سازی کمک آموزشی» و با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» پس از طی دوره آزمایشی یک‌ماهه وارد فاز اجرایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

فیلیمو مدرسه

دروس در این پروژه کمک ‌آموزشی توسط معلمان زبده بر پایه‌ اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و با رویکرد سرگرمی آموزی تولید شده‌اند؛ تا دانش‌آموزان بتوانند در حین آموزش، لذت و یادگیری را هم‌زمان تجربه کنند.

محتوای این سرویس کمک‌آموزشی در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده هم‌زمان با سرفصل‌های آموزش‌وپرورش به‌صورت هفتگی بر بستر پلتفرم فیلیمو مدرسه بارگذاری خواهد شد و این برنامه‌ها‌ ترکیبی از فرم‌ها و فرمت‌های مختلف برنامه‌سازی ازجمله رئال، بازی، عروسک و موشن گرافیک است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *