محدودیت تردد بین جاده‌ای در تمامی استان‌ها از ۱۰ صبح فردا

محدودیت تردد بین جاده‌ای در تمامی استان‌ها از ۱۰ صبح فردا ۲۸ آبان ماه اجرایی خواهد شد.

محدودیت تردد بین جاده‌ای

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت از ساعت ۱۰ صبح فردا ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها مستقر هستند و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی را نمی‌دهند.

سردار تیمور حسینی در ارتباط تصویری با شبکه خبر درباره محدودیت‌های ترافیکی گفت: محدودیت‌های پلیس راهور دو بخش است و در دو مرحله انجام می‌شود البته مرحله‌ای که از روز شنبه شروع می‌شود اطلاع‌رسانی خواهد شد اما نکته مهم محدودیت‌هایی است که از ساعت ۱۰ صبح فردا اعمال می‌شود.

وی افزود: از ۱۰ صبح فردا در سراسر کشور محدودیت‌های ورود و خروج به تمامی مراکز استان را داریم؛ این طرح مانند همان طرحی است که دو هفته پیش اجرا شد؛ با این تفاوت که این طرح سراسری است و در تمامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. از ۱۰ صبح فردا ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها مستقر هستند و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی را نمی‌دهند.

به گفته وی، این طرح از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ جمعه (۳۰ آبان) ادامه پیدا می‌کند و خودروهای متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند البته این طرح جدا از محدودیت‌های تردد است که از اول آذر اعمال می‌شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *